Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinnar schreef:Maar deze reageren nooit als er iemand voor de deur staat. Vandaar dat ik me afvroeg of het een soort van waarschuwing was om niet open te doen.
lady62 schreef:Een dier is heel goed in staat om aan te voelen of iets in de haak is of niet.
Ik vind het verstandig dat je niet open gedaan hebt.
In ieder geval klopte er iets niet zeker omdat ze zo heftig reageerden.
maura schreef:lady62 schreef:Een dier is heel goed in staat om aan te voelen of iets in de haak is of niet.
Ik vind het verstandig dat je niet open gedaan hebt.
In ieder geval klopte er iets niet zeker omdat ze zo heftig reageerden.
Hoe kun je nu weten of het verstandig was om niet open te doen? Je weet toch niet wie er aanbelde en waarom? Eerlijk gezegd lijkt de kans me erg klein dat er een gemene slechterik aan de deur was, aangezien het middag was dus gewoon licht. Eerder dat het gewoon de postbode of de Zalando-man was met een pakje, of iemand die huis-aan-huis enquêtes afneemt, of gewoon een Jehovagetuige.
Ik zou gewoon open hebben gedaan, al was het maar uit nieuwsgierigheid.
_mexx_lady_ schreef:Ik zou blij zijn als mijn katten Jehova's of enquêtemensjes zou wegjagen als ik een kat had..
Kan me wel herinneren dat de paarden een keer heel onrustig waren s'nachts. Stallen grenzen aan het huis en ik hoorde ze tot op mijn kamer tegen hun deur trappen, vond het raar en ben aan het raam gaan kijken en inderdaad er stond een onbekende auto voor de poort...
Dieren zijn goed in staat niet open te doen, en moest mijn kat zo reageren zou ik van schrik al gewoon niet open doen
bigone schreef:Als grommende katten een teken van gevaar zijn dan ben ik dagelijks in gevaar. Maak een ketting aan de binnenkant van je deur en dan kun je redelijk veilig de deur opendoen om te kijken wat er aan de hand is.
Morgen is er misschien wel een kennis die zegt, goh, was bij je in de buurt maar je was niet thuis zondag.