Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:staat het niet op de verpakking uitgelegd
Citaat:Hallo allemaal ,
`smorgens voer ik mijn honden altijd smuldier.
Nu is het zo dat ik al 2 dagen achter elkaar kogeltjes erin heb getroffen.
Lijkt mij niet goed voor de honden.
Pas er dus mee op !!
Citaat:Met kogeltjes bedoel je denk ik hagelkorrels. Dat lijkt er m.i. dan op dat er ook vlees van jachtdieren in zit.
Citaat:Ik heb net ook een kogeltje in de smuldier gevonden. Ik kon er mee schrijven, is dat dan lood (heb ik altijd geleerd)?
.Arrabel schreef:Ik had laatst een pakje Smuldier Pens uit de diepvries voor me hondjes mee genomen, naast dat het er verschrikkelijk uit ziet en verschrikkelijk ruikt vonden de hondjes het wel heel erg lekker.
Nou vraag ik me af omdat het "Smul" dier heet, is dit vlees uit de diepvries alleen om te "smullen" of is het een complete voeding?

xSCWx schreef:Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding echt heel goed. Je ziet dat het vlees is, ipv. die plat gestampte hamburgers van andere merken.
Arrabel schreef:En hoe vond ze het?
xSCWx schreef:Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding echt heel goed. Je ziet dat het vlees is, ipv. die plat gestampte hamburgers van andere merken.
Wel altijd de compleetvariant gevoerd.
Een dag compleet en een dag enkelzijdig. Daarnaast voeren wij ook pens die hier in de buurt gemaakt wordt, stukje duurder maar wel heel lekker volgens Guinness!
Wij hebben al een extra vriezer voor één hond.