Een dag eerder.

Helemaal koud en verkleumd

Tja wat doe je dan? Laten liggen want het is de natuur, zelf doodmaken of toch proberen het beestje met de hand groot te brengen. Met mijn hart voor dieren kon ik het niet om het diertje achter te laten. Met het beestje in mijn zak naar huis gegaan en daar als een gek googlen naar informatie. Ik werd er niet heel vrolijk van omdat de meeste mensen het afraadde om het diertje met de hand groot te brengen. Totdat ik het topic van Pluttersput tegenkwam. Zij had 2 nesten met de hand grootgebracht. In het topic stond veel informatie.
Ik heb de kleine lekker opgewarmd en ben begonnen met het voeren van babymelk, dit ging er wel in maar de dag erna moest ie het niet meer. Dan maar over op kattenmelk. De eerste keren voeren gingen moeizaam, het is ook gek om ineens uit een koude plastic spuit te moeten drinken. 's Avonds laat nog een keer gevoerd, diertje op een warme kruik gelegd en maar gehoopt dat ie de nacht zou overleven. 's Ochtends heeel vroeg er weer uit en hij leefde nog

Melkrestjes van mijn hand eten.
We zijn nu 4 dagen verder, hij leeft al 4 dagen zonder moeder en wordt steeds drukker en levendiger. Eet als een paard en kruipt daarna lekker tegen me aan. Ik gok dat ie nu een dag of 10 oud is en dat binnen enkele dagen de oogjes open zijn.

Altijd onder mn arm willen liggen

Gisteravond met mijn grote jager op de achtergrond

Uiteraard is het nog steeds duimen dat ie het overleefd, hij is zo onwijs klein en fragiel. Ik zou blij zijn als de oogjes dadelijk open zijn en hij zelf zn voer bij elkaar kan scharrelen. Toch is elke dag die hij ouder wordt weer een stapje dichterbij het overleven. Mocht ie het allemaal overleven houd ik hem gewoon binnen. Ik kan hem niet in zijn eentje terug de natuur inzetten vind ik. Ik zal hier in het topic updates bijhouden en nieuwe foto's en filmpjes plaatsen
Snap dat je hem hebt meegenomen want die had ik ook niet kunnen laten liggen
Geweldig en wat een leuke foto's en filmpjes. Ik ga dit volgen, hoop dat je nog updates stuurt!
Eerder kleurmuizen, hamsters, gerbils en ratten gehad. Uiteraard gedomesticeerde dieren maar breek me de bek niet open over het ontsnappen van sommige krengen