Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mariposa schreef:KVV klinkt toch wel goed zo te horen, heb me er nooit in verdiept.
Waar vind ik dit?
mariposa schreef:KVV klinkt toch wel goed zo te horen, heb me er nooit in verdiept.
Waar vind ik dit?
Agossie schreef:Gelukkig doet hij het op die brokken zo goed, Wilawander (gaat om Max, toch?).
TS, ik denk dat als alles is uitgesloten, het toch een zoektocht gaat worden. Probeer inderdaad eerst even die German Shepherd 24 van RC (dan blijf je bij je merk) een paar weken, als dat niet gaat, kijk dan eens naar KVV bijvoorbeeld. Ik geef nu Carnibest en mijn hond gaat daar geweldig op, maar er zijn ook andere soorten en merken.
Succes!
Wilawander schreef:Agossie schreef:Gelukkig doet hij het op die brokken zo goed, Wilawander (gaat om Max, toch?).
TS, ik denk dat als alles is uitgesloten, het toch een zoektocht gaat worden. Probeer inderdaad eerst even die German Shepherd 24 van RC (dan blijf je bij je merk) een paar weken, als dat niet gaat, kijk dan eens naar KVV bijvoorbeeld. Ik geef nu Carnibest en mijn hond gaat daar geweldig op, maar er zijn ook andere soorten en merken.
Succes!
Ja dat is Max. KVV kon hij destijds niet verdragen.
Je moet wel minstens een maand of 3 iets proberen of het moet echt niet gaan daar het lichaam die tijd nodig heeft om te herstellen van de stoffen die niet worden verdragen. Mensen wisselen vaak te snel en dat maakt de klachten vaak nog veel extremer.
) En kijken wat er voor jouw hond werkt. Zulke problemen zijn lastig, de ene kan wel zeggen dat het met KVV goed gaat, bij de ander gaat dat misschien niet goed juist. Het is dus echt afhankelijk van de hond. Dit topic is handig om een idee te krijgen van merken, maar daarna moet je het toch zelf uitzoeken.