Wij hebben nu een labrador van 8,5 maanden. Maar hij sloopt alle speeltjes! Hij verzint altijd wel een manier om iets te slopen. Nu heeft hij dus niet echt speeltjes, alleen botjes. Wie weet een goed speeltje dat niet snel te slopen is?
een kong aanschaffen...die kreeg onze lab ook niet kapot... en daar heeft hij mega veel plezier van gehad...zeker als er wat lekkers in gedaan werd
callum
Geplaatst: 03-03-14 18:05
Tja das lastig. Ik heb voor mijn sloper een flexibel rubberen bot. En idd kongs. Had ook Van die onverwoestbare botten. Maar mijn terrier sloopte alles. Dit niet. Is ff zoeken geweest. En anders gewoon een flos geven die slopen ze hier ook hebben ze wel lol. En anders dingen die hij mag slopen. Eierdozen plastic flessen. Wel erbij blijven. Sterkte
chanicha
Geplaatst: 03-03-14 18:06
Inderdaad de Kong, Ridgeback van mijn dochter krijgt hem niet stuk en ze heeft pas een bal gekocht waarin hij zoveel duizend keer in kan bijten zonder lek te raken en inderdaad, hij blijft stuiteren!
We hebben wel een kong. Maar hij snapt dit niet zo goed.
leestmee
Geplaatst: 03-03-14 18:32
Hier een lab die een kong vakkundig heeft weten te slopen. Dus geheel onverwoestbaar zijn ze niet.
En de grootste flos die er is heeft ze met 10 minuten compleet uitelkaar
Ryomieko
Geplaatst: 03-03-14 18:33
Een kong misschien ja?
Mijn oudste hond sloopt ook alles. Toen hadden we een zwarte kong meegekregen van de puppyschool waarbij ze zeiden dat deze onverwoestbaar was. Na een dag lag hij in stukjes (en het is alles behalve een pitbull )
Nena_
Geplaatst: 03-03-14 18:35
je hebt ook zwarte kong ballen Hebben wij hier ook, wij hebben een rotweiler x labrador en een dobermann x rotweiler en ze krijgen een tennisbal binnen 2 minuten kapot, maar die kong bal doet het nu al 1,5 jaar en geen tandafdruk te zien en ze spelen er elke dag mee
Ik heb ook al "nagenoeg" onverwoestbare botten gehad, binnen 10 minuten was ie kapot. Die van ons krijgt ook wel een oude theedoek, met knopen er in, vind ze ook heel leuk. En tennisballen. Daar doet ze ook aardig lang mee.
misschien moet je ook niet kijken naar speelgoed dat niet kapot mag, maar naar speelgoed wat dat wel mag... oude geknoopte handdoeken etc liever dat je pup weet wat wel kapot mag dan dat ie dingen sloopt wat niet kapot mag
Wij gaven onze pup altijd alleen speeltjes als wij met hem speelden en hij kon ze niet zelf pakken uit eigen initiatief. Zo leert de hond speeltje = spelen met baas. Voor als je wat langer weg bent zou ik gewoon een bot geven, dat mag hij slopen
Wilawander
Geplaatst: 03-03-14 19:34
Hier meerdere slopers
Wat goed gaat zijn zwarte kong en bot. Varkensballen (grote gele plastic ballen) en touwballen. Verder krijgen de slopers hertengeweien, de grootste maat.
Suzanne F.
Geplaatst: 03-03-14 19:52
Hier ook een Kong die niet stuk te krijgen is. En verder haal ik bij de kringloop vaak wat speelgoedbeesten/pluche beesten. Die gaan wel zo stuk maar voor die 50 cent maakt het niet zoveel uit.
Hier één hond die zelfs een kong en andere niet zogenaamd niet sloopbare speeltjes sloopt. Ze krijgt dus alleen speeltjes als we erbij zijn en op kunnen letten. En ze kent 'niet slopen' Als we dat zeggen stopt ze ook.
Ze krijgt dus gewoon niks als we weggaan (vind ik nog gevaarlijk ook) en verder alleen onder toezicht.
galopje2000
Geplaatst: 03-03-14 19:58
Onze hond krijgt ook alles stuk, maar opgegeven moment hadden wij een volledig massieve rubberen (of hoe dat spul dan ook heet) bal gekocht die echt niet stuk te krijgen was! was wel een zware bal, maar altijd heel gebleven. daarnaast vinden honden het gewoon leuk om te slopen.
princesmax
Geplaatst: 04-03-14 00:39
ik heb ook van alles geprobeerd maar mijn hond sloopt ook alles. De zwarte kong maakt hij ook kapot. ( het is een stafford kruising ) Hij heeft mijn oude nijntje knuffel gejat, daarvan heeft hij alleen de oren, ogen en neus afgehaald maar verder is die nog heel en hij sleept hem al 2 jaar overal mee naartoe Hij heeft ook nog een eekhoorn waar een piep in zat die piep is eruit en nu is dat zijn andere tutje die hij verder ook niet meer sloopt. Ik haal geen speeltjes meer voor hem hij heeft nu tutje en Nijntje en als we buiten gaan spelen heb ik een frisbee en bal.
Onze doodles maakten ook alles kapot, tot ons dochtertje de tennisballen in een oude sok knoopte, op de één of andere manier blijft het nu heel. Zo ook washandjes gevuld met watten. Uren spelen ze ermee al drie weken iedere dag
Mijn Ridgeback van 14 maanden krijgt alles stuk, dus ik koop eens in de zoveel tijd wat flossen....die mag hij dan lekker slopen. Het langst doet hij nog met een broekspijp van een oude spijkerbroek met een knoop erin
Hier gaat ook alles zo'n beetje kapot. Maar het meeste lol hebben ze met oude dekbedovertrekken, badlakens en theedoeken waar een knoop in zit en ze aan stukken mogen scheuren. Flostouwen zijn binnen 10 minuten kapot en liggen de draadjes door het hele huis verspreid, tennisballen zijn na een paar keer kauwen ook doormidden en zelfs de Kongs hebben ze het bovenste deel van af gekauwd.