Nadat onze oude pup vorig jaar is doodgereden (zie profiel) miste ik zó erg een maatje in huis..
Wij hebben nog een Hollandse Herder maar die is zo gefocust op mijn moeder dat ik echt een hondje van mijzelf wou.
Ik ging nadenken en na wat speurwerk op internet kwam ik uit een op een Boomer hondje.
Dit leek mij het perfecte hondje, werd niet zo groot, zijn aanhankelijk en zien er ook nog een super leuk uit! Helemaal mijn smaak.
Dus ik heb de afgelopen maanden flink gespaard en daar was ze dan...
Eigenlijk had ik nog niet al het geld bij elkaar maar keek toch stiekem elke dag op marktplaats.
Het moment dat ik op de advertentie klikte zei ik tegen mijn moeder dit is haar! Haar moet ik hebben.
Meteen gebeld en we zijn de volgende dag meteen wezen kijken.
Na 15 minuten stonden we weer buiten met een klein frummeltje ze mocht meteen mee.

7 weken is inderdaad te jong om eigenlijk mama te verlaten. Maar mama moest niets meer van de pups hebben en ze aten ook al zelfstandig.
Dus de fokker heeft met de DA overlegt en die zei dat de pups al mee konden.
Ze doet het zo goed nog geen grote ongelukjes in huis en 's nachts hoor je haar ook bijna niet.
De naam was wel eventjes lastig kiezen maar ze is een echt Molly dus die naam past perfect.
En nu ik dit hier typ ligt ze heerlijk uitgeteld op haar kleedje na een wandeling.

Oh bijna vergeten te zeggen, ze is een Shih-tzu kruising yorkshire terrier.
Nou genoeg gepraat maakt kennis met mijn prachtige dame!

Met onze herder.

Bedankt voor het kijken ook namens Molly!