Hommel in bed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Hommel in bed.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 22:53

Dat heb ik weer denk had me lekker gewassen en wat denk je zit me toch een joekel van een hommel in bed.
Ik maakte dat ik weg kwam ben me rot geschrokken.
Letterlijk uit bed gejaagd mijn man moest het beestje maar buiten los laten brrrr eng beest ook :brr: .
Wie heeft er ook weleens iets op zijn kamer gehad waar die bang voor was.
Een muis dat vindt ik niet erg maar al die insecten daar moet ik echt niks van hebben die nare beestjes met die pootjes daar krijg ik echt de kriebels van.
Zijn er meer mensen die enge beesten tegen kwamen op hun slaapkamer.
Ik zou zeggen brand maar los :D .
Wat was ik geschrokken. :o

Roosje01

Re: Hommel in bed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:58

Spinnen ben dr zo bang van. Voorheen kon ik me ouders nog roepen, maar nu ik alleen woon is er niemand om te roepen. Gelukkig nog geen tegen gekomen.

Maureen_M

Re: Hommel in bed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:59

Ik zal nooit meer vergeten dat ik een avondje op mijn slaapkamer zat wat op mijn laptop...

En toen vanuit mijn ooghoek zag ik echt een ENORME spin over mijn kussentjes kruipen

Ik heb een week bij mijn moeder in bed geslapen :')

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:59

Troost je.
Die hommel is zich ook rotgeschrokken.
Nog dronken van de winterslaap in een mensenbed beland. 8)7

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:00

vleermuis :')

Midden in de nacht dus op jacht gegaan (nou ja mijn ouders) om 'm naar buiten te krijgen.
Volgens hun was het gelukt. Volgende ochtend hing er nog iets even boven mijn hoofd in de gordijnen :+

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:02

Spinnen, echt de ergste nachtmerrie! En dan vooral die grote, grijze met van die dikke harige poten en lichamen. :')

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:02

Dank jullie allemaal voor de reacties.
Zou die hommel zich echt rot geschrokken zijn ik hoorde zon gezoem.
Ik vloog uit bed en krijsde hommel in bed mijn man zo een wat een hommel krijsde ik.
Ik ga niet meer slapen hoor.
Ging die doodleuk dat beest nog aan mij laten zien nou ik zat zo op de wc.
Brrr :brr: eng beest ook.
Die pootjes alleen al brr :brr:

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:03

ladypaard schreef:
vleermuis :')

Midden in de nacht dus op jacht gegaan (nou ja mijn ouders) om 'm naar buiten te krijgen.
Volgens hun was het gelukt. Volgende ochtend hing er nog iets even boven mijn hoofd in de gordijnen :+

Oh das erg arme jij lijkt wel een dracula film. :o
IK sta elke avond onder de douche met een spin boven mijn kop.
Vroeger in mijn ouderlijk huis gleed er ineens zon grote bruine herfst spin over mijn borsten.
Ik krijsend naar beneden nakend nog wel. :') .
De volgende dag wilde mams er ook al niet meer in omdat dat beest er zat.
Mijn broer deed het raam open liet hem eruit.
Mijn held zei ik naderhand.
Die avond heeft hij een grote kunst spin in mijn bed gelegd nota bene. _O- .
Ik was helemaal over mijn toeren. :+ niet grappig
Laatst bijgewerkt door Loveskary op 24-02-14 23:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:05

ooit eens heel rustig op bed filmpje kijken met (inmiddels ex-)vriend, komt er vanaf het plafond een enorme spin naar beneden zakken aan zn draadje, zo op mijn knie. vriendje dacht dat ik vermoord werd.. (en ik wilde plotseling persé bij hem slapen ipv bij mij thuis)

vroeger ook wel eens mijn 'knuffel' spin (zo'n plastic geval van de Kermis) bij mn vader in bed gelegd. die heeft daarna 3 dagen niet met me gepraat, tis dus wel duidelijk waar die spinnen haat vandaan komt bij mij..

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:06

spinnen!!! had er laatst een onder mn kussen zitten (kom niet elk weekend bij mn vader) dus was al een tijdje niet op de kamer geweest tilde ik mijn kunnen op liep er een spin onder eerst mn stiefmoeder maar geroepen hahaha

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:07

Dimphyl schreef:
vroeger ook wel eens mijn 'knuffel' spin (zo'n plastic geval van de Kermis) bij mn vader in bed gelegd. die heeft daarna 3 dagen niet met me gepraat, tis dus wel duidelijk waar die spinnen haat vandaan komt bij mij..

Ik heb werkelijk hard op zitten lachen!

Ik heb zojuist een groot exemplaar van mijn muur (in de woonkamer) verwijderd om buiten los te laten.
In mijn slaapkamer zou hij inmiddels zijn overleden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:08

Heee bah, ik lees dit topic en ik voel het overal kriebelen :+

Ik heb weleens een meikever in mijn auto gehad, vloog zo het open raam binnen toen ik aan het rijden was :( Toen had ik nog een reis van een half uur te gaan! Toen ik stil ging staan om hem weg te jagen, wou hij niet gaan _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:08

Spinnen zouden me worst wezen, maar brrrrr een vleermuis... Brrrr... :') Je bezorgt me rillingen.
Kan sowieso slecht tegen fladderende beesten. Zo heeft een klein musje dat binnen was komen woeien mij tot krijsen toe gekregen. :') Verschrikkelijk. Heb toen hulp vanuit het dorp verderop moeten inschakelen om me te redden.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:09

Ik had eens een gigantische zwarte kever achtig iets op mijn kamer. Iedere keer als het licht uit ging begon hij weer te vliegen. Na de zoveelste keer moeders geroepen te hebben die de zoldertrap weer op moest en het licht aandeed waarna het gevaarte natuurlijk weer verdwenen was. Verklaarde mams me voor gek en kwam niet meer. Dus ik heb onder een klamboe en deken geslapen met een vliegenmepper in mijn hand. Totdat het beest zich de volgende dag bedacht had een verdieping lager te gaan en mijn ouders te gaan vervelen. Toen ze hem gevangen hadden was ik opeens niet meer zo gek. Wat het was weet ik niet, maar ik heb nog dagen onder de deken geslapen met de vliegenmepper in mijn hand. Blegh !

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:10

Wespen ook zo'n verhaal als de dood ervoor. Een keer reed ik naar de wei zit dr ineens wesp in me auto schrok zo erg dat ik bijna de berm in reed :+ .

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:12

Ahhhh zodra het fladdert ben ik echt pleite. :') No wayyy dat ik rustig zou slapen. Gelukkig heb ik tegenwoordig twee bodyguards in de vorm van poes en poes. 8-)

Een wesp geef ik niet veel om, maar zo'n fladderkever...

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:12

toen wij nog laminaat in de woonkamer hadden liep er eens een spin over, die was zo groot dat je het gewoon hoorde tikken.
schaduw langs de muur.. bahbah.. gelukkig 3 huistijgers, dus na 5 minuten hoorde je wat gekraak, en toen lagen er alleen nog een paar pootjes.
heb er nog dagenlang nachtmerries van gehad..

Mijn moeder heeft eens midden op de snelweg de auto aan de kant gezet omdat er een wesp in zat. gelukkig hoorde ze em en schrok ze dus niet zo erg. ze is dr namelijk echt panisch voor. had best eens fout af kunnen lopen.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:14

Agossie schreef:
Dimphyl schreef:

Ik heb werkelijk hard op zitten lachen!

ik was toen een jaar of 6/7 denk ik.. was hartstikke lief bedoeld want mn moeder had nachtdienst dus zo hoefde pappa niet alleen te slapen haha.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:14

Wespen dat weet ik nog toen ik jong was had ik boven op een wesp gelegen dat beest was plat. :+
Vreemd genoeg was ik niet gestoken gelukkig maar.
Heb ook eens zon zwarte kever op mijn kamer gehad nou ik was daar echt bang van.
Zon klein beestje ik ben meer zon held op sokken arme ik ^) die kever zat me nog eens na.
Zon fladder kever brrr stel dat dat beest over je gezicht kruipt als je ligt slapen moet er niet aan denken.
Of van die muggen daar blijf ik achter aan het jagen die zijn zo irritant met dat gezoem.
Kevers en hommels en alles wat fladdert ook eens nagezeten door een libelle.
Vroeger hadden we thuis duiven zat er een hommel nest in.
Ik dacht okee ik ga voeren kreeg ik zon klere beest achter me aan.
Was ik van de trap van het duivenhok gevallen arme ik.
Laatst bijgewerkt door Loveskary op 24-02-14 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:15

ik hoop dat ik nog kan slapen van jullie horror verhalen hahha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:16

claudiadvx schreef:
ik hoop dat ik nog kan slapen van jullie horror verhalen hahha

:)) :))

De huistijgers zijn ook bij andere Bokkers reddende engelen hoor ik al. :))

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:18

Dimphyl schreef:
toen wij nog laminaat in de woonkamer hadden liep er eens een spin over, die was zo groot dat je het gewoon hoorde tikken.
schaduw langs de muur.. bahbah.. gelukkig 3 huistijgers, dus na 5 minuten hoorde je wat gekraak, en toen lagen er alleen nog een paar pootjes.
heb er nog dagenlang nachtmerries van gehad..

Mijn moeder heeft eens midden op de snelweg de auto aan de kant gezet omdat er een wesp in zat. gelukkig hoorde ze em en schrok ze dus niet zo erg. ze is dr namelijk echt panisch voor. had best eens fout af kunnen lopen.

ik ben ook panies voor wespen.

brr zo'n spin lijkt me echt een horror verhaal gelukkig dat je katten hem gepakt hebben.

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:20

IK heb 6huis tijgers maar die liggen ook te pitten.
Maar als die de hommel hadden gezien was het hommel af geweest.
Liggen nu heerlijk te maffen bij de verwarming in hun mandje klaar als het nodig is.
Om de insecten aan te vallen. _O-

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:20

Spinnen, spinnen, zoooooveeeeeel spinnen… :') Getsiederrie, ben als de dood voor die beesten.

Ook een keer een sprinkhaan (zo'n lichtgroene) en een mus die door het raam was gevlogen.. :j

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 23:22

Spin ik heb er elke avond 1boven mijn kop dan kijk ik er naar en dan denk ik ach okee vang die muggen maar hoor als ze komen.
Kennen jullie het liedje van Ronnie en de ronnies beestjes beestjes.
Brrr :brr: