Wij hebben altijd siamezen of oosters korthaar gehad. Helaas is een dikke twee maand geleden een van onze katten overleden, in verband met afnemende gezondheid. Nu is haar maatje nog over, die haar heel erg mist. Daarom zijn we al heel snel op zoek gegaan naar een maatje voor de overgebleven kat. Verschillende sites heb ik al bezocht en houd ik in de gaten. Toch zijn we nog steeds geen nieuw vriendinnetje voor onze kat tegengekomen. Het is natuurlijk iets waar je geen grip op hebt, maar het doet pijn om te zien dat onze overgebleven kat nog steeds elke avond opzoek gaat naar de overleden kat en dat ze haar zo mist.
Ik vroeg me af: zijn er siamezen- of OKH liefhebbers op Bokt die mij kunnen helpen bij de zoektocht naar een nieuw vriendinnetje voor onze kat?
@cissy, kittentekoop wordt bij gehouden en ook rasverenigingen zijn benaderd. @dierenfan, wat jammer inderdaad! Die site kende ik nog niet, ga ik zeker bijhouden!
Bedankt voor jullie reacties en tips!
Swift
Geplaatst: 06-02-14 09:40
Sterkte met het verlies van je kat! Er adverteren ook wel fokkers en particulieren met siamezen en OKH op marktplaats. Misschien wel wat lastiger om het kaf van het koren te scheiden maar er zijn vast ook genoeg betrouwbare mensen die op MP adverteren.
Bedankt voor je reactie! Marktplaats wordt inderdaad ook voorzichtig in de gatwn gehouden, ondanks het feit dat we daar binnen twee maanden al 2x op het laatste moment af ze ging en van hebben ontvangen. Gewone cattery's. Maar ik zal mijn zoektocht voortzetten. Bedankt allemaal!
Ik houd verschillende herplaatsingsites in de gaten inderdaad. Ook zijn er al een aantal cattery's benaderd voor een eventueel te oude kat voor de fok.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
jorika1986
Geplaatst: 06-02-14 13:13
Ik zoek baas.nl al bekeken?
Yom
Geplaatst: 06-02-14 13:15
ik kan wel een oproepje doen op FB, heb veel fokkers als vrienden die misschien wat weten. Maar dan moet je hier even precies schrijven wat je zoekt
@Jorika: ook die site houd ik in de gaten! Dankjewel! @Yom: ik stuur je PB, zou helemaal fantastisch zijn! @Laptopmuis: ga je llink en je advertentienummer even bekijken, dankjewel!
Bedankt voor het actieve zoeken!
moelly
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-14 14:49
Zou de marktplaats advertentie van nummer 775571061 betrouwbaar zijn? We vinden het een leuk kat, maar die mevrouw heeft op het moment 6!! Katten te koop staan...
Edit: deze dame was erg brutaal aan de telefoon, dus dit wordt bij voorbaat al niks.
Yom
Geplaatst: 06-02-14 15:12
brutaal?/ hoe dat zo?? en dan wil ze van de poes af, dat zal op die manier niet gauw lukken dan
Die Irene staat er heel vaak op van katten volgens mij (en volgens mij ook nog onder andere namen met vergelijkbare tekst) ik denk dus dat het inderdaad verstandig is om niet met haar in zee te gaan.
Yom
Geplaatst: 06-02-14 20:59
wat vind je van een cornix rex?
moelly
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-14 21:23
Yom schreef:
wat vind je van een cornix rex?
Ik zelf vind ze prachtig! Maar helaas de anderen hier in huis niet.
jorika1986
Geplaatst: 07-02-14 12:40
Oei, die had ik nog niet eerder gezien, een beetje naaktkat maar dan met wat schaamhaar