Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kan het altijd door mijn ouders laten opsturen of mee nemen. Mijati schreef:Ook hier de comfortis tabletten. Werkt echt super goed. Mijn hond zit direct onder de vlooien als er maar ergens een vlo loopt, dus na een hele zomer van alles geprobeerd te hebben, toch deze tabletten genomen. Na de eerste pil, vielen een half uur laten alle vlooien van hem af. Had ik echt niet verwacht. En ze blijven weg!
Crypto schreef:NatasjavE schreef:Seresto vlooienband. Werkt ook tegen teken.
klopt echter komen ze er soms wel alleen kunnen ze zich niet vastbijten en vallen ze dan gelijk
gebruikte altijd Frontline maar dat hielp na een jaar echt voor geen meter meer
NatasjavE schreef:Geen idee hoe het werkt..
Wij hebben iig sinds het gebruik van deze banden geen vlo of teek meer in huis gezien.
En het was hier echt een ramp.
jullie blij dieren blij:)ijsklontje schreef:De seresto heeft dezelfde werking als de scalibor. Echter stinkt deze niet. Is hij nog veiliger voor mens, dier en milieu en kan ook veilig gebruikt worden bij katten. Let wel hij zal wat eerder vervangen moeten worden als je honden meerdere malen per dag zwemmen.
hij is water resistant staat er op maar denk idd ook dat als n hond echt veeeeeeeeeeeeeeeel zwemt, t dan eerder uitwerkt maar goed dan nog werkt t langer dan pipetten