Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suus_pepper schreef:Die van ons lopen áltijd overal los. Als er aangelijnde honden aankomen vragen we of het goed is dat de honden komen en anders houden we ze tegen. Ze zijn perfect opgevoed en luisteren prima.
Ik vind het juist onzin dat ik mijn prima opgevoede, lieve honden vast moet houden in het bos.
Ojajoh schreef:suus_pepper schreef:Die van ons lopen áltijd overal los. Als er aangelijnde honden aankomen vragen we of het goed is dat de honden komen en anders houden we ze tegen. Ze zijn perfect opgevoed en luisteren prima.
Ik vind het juist onzin dat ik mijn prima opgevoede, lieve honden vast moet houden in het bos.
niks geen onzin, regels heten dat
ik snap uberhaupt niet waarom mensen er zo dwars tegenin moeten. Vind je het leuk om met een kwade nek aangekeken te worden of zo?
) kwade blik aangekeken. Wel veel complimenten gehad over de mooie honden en het feit dat ze zo goed luisteren. Immers als je honden geen overlast bezorgen wordt men ook niet kwaad. Ik zou kwader worden op die PIEP mensen die met hun honden aan rollijnen lopen die zo lekker langs je benen snijden, opeens voor je fiets het pad over steken omdat de riem niet op stop gezet word en die dus ook wel aangelijnd maar alsnog met hun modderpoten tegen je op staan... Dit alles onder het mom van de hond is aangelijnd en het bos is van iedereen!
(nee, ze springen dan niet, ze bijten niet, ze snuffelen hooguit even en gaan door) suus_pepper schreef:Die van ons lopen áltijd overal los. Als er aangelijnde honden aankomen vragen we of het goed is dat de honden komen en anders houden we ze tegen. Ze zijn perfect opgevoed en luisteren prima.
NatasjavE schreef:Kan me voorstellen dat het voor andere honden eigenaren vervelend is.
Voor mij als bosruiter ook. Heb je ineens een hond aan je broek hangen. Leuk achter zo'n groot paard aan.
En maar niet komen hoor.
En als ik dan na een tijd wachten verder rij....boos...dat ik niet nog een half uurtje wil wachten...