Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisannuuh schreef:Ik zal ook voor een HTK kat gaan en dan waarschijnlijk voor een poes.
als je naar het dierenasiel gaat kunnen mensen je uitleg geven over katten, heb je meer keuze en kunnen ze zeggen welke je het best kan nemen.
Weet je ook meteen zeker dat je geen last van muizen meer hebt :')
Heel grappig. 
)
Iris82 schreef:Lisannuuh schreef:Ik zal ook voor een HTK kat gaan en dan waarschijnlijk voor een poes.
als je naar het dierenasiel gaat kunnen mensen je uitleg geven over katten, heb je meer keuze en kunnen ze zeggen welke je het best kan nemen.
Weet je ook meteen zeker dat je geen last van muizen meer hebt :')Heel grappig.
Maar dat was niet de hoofdreden.
Hoe dan ook, een poes? Ik dacht dat ze altijd zeiden dat katers knuffeliger waren?
(die heb ik ook gekend! Een regelrecht sletje was dat beest
) 
Agossie schreef:Niet van Marktplaats... je weet nooit wat je krijgt.
Persoonlijk zou ik eerder naar het asiel gaan en een HTK-kat uitzoeken. Bij het asiel weten ze vaak goed wat de kat wel en niet kan hebben en daar zijn ze ook eerlijk. Op Marktplaats willen ze nog wel eens wat "verkeerde informatie" geven om maar van het dier af te zijn en dan zit jij met de gebakken peren.
), graaft de planten uit, hangt in de gordijnen tarzan na te doen, haalt het behang van de muren, vliegt door het huis alle trappen op en af en is levensgevaarlijk als hij aan het voetballen is. Mijn oude kater heeft er behoorlijk moeite mee gehad
Ik moet hem af en toe nog steeds uit de lucht plukken als ie weer eens een snoekduik neemt om op de oude kater te landen