Ik herinner me die kleine snuitjes en gefluit wanneer ik de kamer binnenkwam of er een bekend geluidje klonk
Ik zit er al een tijd over te denken om er weer mee te beginnen en wil wel even weer een opfriscursusje.
De plastic bakken die je tegenwoordig veel ziet vind ik sneu, dus dat gaat niet gebeuren, ik zie weleens verbouwde kasten langskomen of hele caviaflats, dat is meer mijn stijl.
Een cavia alleen is niet de bedoeling, maar wat is een goede combi, 2 jongens of 2 meisjes? En moeten die dan perse uit hetzelfde nest komen?
En dan even wat termen die ik op mp langs zie komen: rex, teddy, alpaca, lunkarya? Rex en teddy slaat op de vachtstructuur maar de andere?
Ik ben nog wel van wat aparte dingen, dus iets zeldzaams vind ik wel leuk.
Hoe zit het met langharige cavia's, zijn die goed te houden voor de hobby of zit ik dan de hele dag te kammen en te wassen?
Ben benieuwd of jullie me even kunnen bijpraten

Oeps. navragend waarom hij dacht dat het een dame was, zei hij; oooh, hij had tepels dus dat dacht ik 
Goed, paar weken gingen voorbij, cavia behandeld, en stiekem had mijn moeder een zwak voor hem gekregen dus hij mocht blijven. Gezond en wel gingen we naar de opvang voor een maatje. Daar vonden we nog een manneke, en die match was perfect. Daar hadden we dus de combi 2 beren.