. Bij de sterilisatie vorige maand kreeg ik hier ook een opmerking over van de dierenarts. Ik zit met m'n handen in het haar hoe ik dit probleem op moet lossen.Ze is als kitten van 4 weken bij mij gekomen, omdat haar moeder niet meer goed voor d'r zorgde. De andere 3 kittens uit het nest waren helaas al verdwenen/overleden. Aangezien ze toch naar mij zou komen heb ik haar eerder mee genomen en verder met de hand groot gebracht.
Al vanaf dat ze zelfstandig uit een bakje pap kon eten toonde ze extreem enthousiasme op het voer. Ze verslikte zich regelmatig of dook er zo fanatiek in dat de pap tot in d'r neus kwam.
Inmiddels moet ik haar apart op de gang voeren, omdat ze zelfs 2 grote honden van hun voerbakken weg slaat
. Met veel pijn, moeite en krassen ben ik zover dat ik zelf rustig kan eten zonder haar elke keer letterlijk van m'n bord af te moeten trekken. Helaas heeft mevrouw uitgevonden hoe de prullenbak open moet en als dat even niet lukt (door iets zwaars erop) dan trekt ze gewoon heel de zak aan reepjes. De voerton moet ik weg zetten in een kast, want ook die probeert ze kapot te knagen en wordt de hele keuken door geschoven. Haar obesessie gaat zo ver dat ze alles opeet wat ze tegen komt, eetbaar of niet.De katten krijgen hier 2x per dag 'taste of the wild' graanvrije brokken. De 2 andere katten hebben nergens problemen mee en zijn keurig op gewicht.
Wie heeft de gouden tip?
vaak ben ik om half 4 snacht's al de sjaak...terrorjack