Leuk dat je in mijn topic komt kijken!
Iets waar ik eerst echt NIET blij mee was, word nu toch wel heeeeeeelll erg leuk en spannend!
Namelijk: mijn chihuahua's krijgen puppy's!

Om wat reacties te voorkomen hier even een duidelijke uitleg:
40 dagen geleden was mijn teefje in haar vruchtigste periode, ik moest helaas dat weekend weg en mijn hondjes gingen naar de oppas. Hele duidelijke regels afgesproken. Maar goed om t verhaal kort te houden het is mis gegaan en Gizmo en Donja zaten aan elkaar vast..
Mijn eerste reactie was boos natuurlijk, ten 1e het is voor elke teef een risico, ten 2e ik ben tegen niet ras zuiver fokken en ten 3e de asielen zitten overal prop vol.
Ik had er uiteraard voor kunnen kiezen om Donja een prik te geven om abortus te krijgen, maar ik vond dat toch geen fijne keuze, het brengt risicos met zich mee onder andere baarmoeder ontsteking. En het reutje van mij heeft maar 1 ingedaalde bal dus ook twijfelde ik over zijn vruchtbaarheid.
Maar goed ze is uit eindelijk wel drachtig waar ik nu inmiddels wel heel erg blij mee ben. Ze moet nog ong 20 dagen.
hier wat foto's:
Donja

En mijn reu Gizmo

Hier wat foto's van Donja haar buik de afgelopen weken.
2 weken

4 weken

6 weken

En vandaag bijna 7 weken

Ik heb gevoeld en ik denk zelf dat het 3 pups zijn. Haar buik groeit nu met de dag.
Ik heb gelukkig mijn dierenverzorging diplomas en ik heb bij 2 fokkers gewerkt dus heb al zon 10 bevallingen geholpen en ik heb er 2 zelfstandig gedaan. Zonder deze ervaring zou ik het nooit zelf doen. Uiteraard is mijn dierenarts op de hoogte

Het lijkt me leuk om hier steeds fotos te plaatsen hoe dit allemaal gaat!
Groetjes Eva