Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

rien10 schreef:Idd had het ook niet verwacht. En ben benieuwd naar de merk. Blaz heeft wel een kong waar hij helemaal gek op is. Hij laat dat ding door de hele kamer stuiteren.Dat is raar Love_western, dat een "hondenbal" zoveel klachten geeft. Zou niet moeten mogen. Ik ken overigens wel ballen die drijven in water (ben zelf ook wel van die dure rubber ballen kwijtgeraakt). Maar die zijn wel prijzig geloof ik. Nu spelen ze hier met een bal van het merk .... eeeh..... tjee.... wat was t nou ook al weer, Kong? Nou, als ik er weer op kom laat ik 't wel weten. Voordeel van deze bal is, dat 'ie net wat groter is dan een tennisbal en ook goed rond blijft als er een gat in zit.
love_western schreef:Enigste wat bij Blaz heel blijft met speelgoed is zijn kong en zijn knuffelbeer (die vanaf nu ook verboden is) Maar die beer sloopt hij ook niet. Loopt er alleen de hele tijd trots mee rond. En hij heeft nog een flostouw. Maar met deze mag hij ook alleen spelen onder toezicht.
Het gaat trouwens om deze bal
[ Afbeelding ]
Waarvan wij hem al een paar maand alleen gebruiken met het apporteren in het water.
En zal daar eens naar op zoek gaan XLeandrosX
MirandaDvG schreef:Oei dat zal aardig schrikken gewest zijn. Gelukkig is het goed afgelopen.
Natuurlijk moet je je hond, en vooral een pup, nooit alleen laten met speeltjes.
De kans is namelijk groot dat de hond het gaat slopen.
En eenmaal gesloopt is elk speeltje gevaarlijk.
nine1987 schreef:Ik had bij mijn vorige herder juist een geperforeerde darm door een gerookt runderbot.. Vreselijk is dat..