) zitten?Ik vind het zo leuk om visjes tegen het aquarium zien te plakken, maar ik kom er niet uit of er nog mogelijkheden zijn voor mij. Momenteel heb ik otocinclusjes, heel erg leuke beestjes, maar enorm lichtschuw dus je ziet ze bijna nooit .. en al helemaal niet 'aan het werk'. Er is wel beweging, maar voornamelijk als het donker is (als ik het licht van de kamer zelf aan doe zie ik ze wel regelmatig zitten) en ja, daar heb je zo weinig aan natuurlijk

Ik had een leuk groepje maar door wat problemen is dat best uitgedund, heb er nu nog 4 zitten .. Zit me nu af te vragen of ik dat groepje weer ga aanvullen, of dat er misschien toch ergens een andere optie is. Alleen zijn er volgens mij geen kleinere, actieve, niet lichtschuwe algeneters? Je komt al snel bij de Ancistrus-soorten uit, maar die worden gewoon te groot, die wil ik niet in mijn aquarium... Zijn er geen andere opties meer?
Voor de algen op zich moet ik het niet doen, heb ook nog een groepje Japonica-garnalen zitten en die doen erg goed hun best
Ook nog 1 Anatoma Helena-slak. Andere slakken ben ik niet zo'n fan van.. Iemand een idee? Of heb ik gewoon geen keuze?
) maar die zie je dus al helemaal niet, tenzij ik met de "grote kuis" zijn holletje eruit haal
Leuke bodemvisjes
.
...