Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

eilleen333 schreef:Ze is inderdaad aangesloten bij een stichting, maar ik kan op haar site niet vinden welke dat is, dus ik kan dat niet nazoeken. Als ik haar naam google, kom ik ook niet echt bij stichtingen uit (nog niet in elk geval). Daar ben ik nog wel mee bezig, maar ik ben niet zo thuis in deze stichtingen, wat het zoeken naar informatie lastiger maakt.
. Maar een hond van 2 jaar uit het asiel heeft toch meer kans op traumatische ervaringen waar je misschien niet doorheen kan komen dan een hondje van een paar maanden. en een hondje van een paar maanden kan ik dan weer best meenemen naar stal als ik alleen even ga voeren en uitmesten. Dat kan met een pup van een paar weken dan weer niet vind ik.Booooo schreef:Je kan haar toch bellen en vragen bij welke stichting ze dan zit?
Als ze bij een stichting zit is ze dus alleen 'opvanggezin' en zou de adoptie dus met de stichting zelf geregeld moeten worden lijkt me?
Zo is het bij mijn hond teminste wel.

Miepie77 schreef:Ja precies, hier ook een kennis had een hondje uit Prinsenbeek, zit ook een zgn stichting, nou dat zijn echt handelaren, hondje was zgn 6 maanden en geholpen, verkeerd paspoort erbij idd, bleek al bijna 2 te zijn en niet geholpen, ik zou zoiets wel gezien hebben, maar dit waren van die schattige mensjes die gewoon een schoothondje wilden en er volledig in trapten, ook dat ze bij het ophalen ineens 50 euro extra moesten betalen, soort van afhaalkosten? Goed dat je het even navraagt.
)
.
. 
. Dat was een beetje onze schuld, we deden te lang over onze jas aantrekken toen hij uit zijn mand kwam.