(ik heb amivedi als ingelicht maar die belde al terug dat ze geen kittens op de site plaatsen. Ben al langs de dierenarts geweest en ze heeft geen chip, verder heb ik de gebouwen rond de vindplaats ingelicht maar niemand mist een kitten..
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Sunrise19 schreef:Ik ben toevallig vorige week ook mijn kitten kwijt geraakt en deze kon wel op de site.
Zij was ook nog niet gechipt en ook niet in de directe omgeving van mn huis gevonden maar een stukje verderop.
Zou toch een foto maken en gewoon op de website plaatsen.
Misschien mist iemand zijn of haar kat wel, hadden ze hem net.
Iig succes!
woonde eens 3 hoog en had een kat...mevrouw was enorm snel en rende naar beneden alle trappen af om vervolgens daar te gaan mauwen tot iemand even deur open deed

switt schreef:Een echte maine coon kost al snel een paar honderd euro , die wil je toch terug! ( ik zou ook mn gratis kat terug willen, daar niet van....)
switt schreef:Het is helemaal goed gekomen hoor, het is een heerlijk lief kattenkind geworden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mioux schreef:Misschien is ze vanwege de vakantie periodes wel gedumpt en wil niemand reageren voor schaamte. Ze heb iedergeval een goed huisje bij jou en hopelijk word en blijft het een lief knuffelig katje! Goed dat je dr geent hebt! zou zowiezo ook kijken voor ontwormen en ontvlooien prefentief aangezien ze buiten gelopen heeft en nog zo jong is is dit waarschijnlijk nog niet gebeurd..