Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Lauraa90 schreef:Mijn honden heb ik ook verzekerd bij Petplan. Betaal rond de 20 euro (afhankelijk van het gewicht hoeveel je betaalt). Ik heb er zo ontzettend veel baat bij gehad dat ik mijn verzekering zelfs omhoog ga gooien. Heb voor 1 van mijn honden al meer dan 4000 euro vergoed gehad in nog geen 3 jaar tijd. Allemaal vage problemen, nogsteeds geen oplossing, allemaal onderzoeken blablabla maar alles wordt tot nu toe vergoedt. Vind het allemaal heel duidelijk bij hun, als ik iets niet weet dan mail ik en leggen ze uit waarom het wel/niet vergoed wordt. Ik zou het zeker weer opnieuw doen!
Sassol schreef:Ik zet ook apart opzij, mijn dieren zijn gezond dus zullen pas echt veel geld gaan kosten als ze oud zijn. Zeker als je nu begint met sparen en je zou 30 euro per maand opzij zetten, dan kan je als je hond 3 is een dure operatie van 1000 euro ondergaan. De meeste honden gebeurd dat niet op die leeftijd.
Als je hond de 6 haalt zonder operatie, heb je alweer 2000 euro gespaard en als je hond 9 is en misschien op de medicijnen moet heb je al 3000 euro gespaard.