vorig jaar heb ik helaas onze herder moeten laten inslapen door een tumor in zijn hoofd.
nu ben ik inmiddels 8 maanden geleden verhuist, beetje gesetteld en was ik echt aan een nieuwe hond toe.
de nieuwe hond moest aan een paar eisen voldoen:
-herplaatser..dus iets oudere hond
-klein hondje dit keer,ivm de groeistoornis van mijn tweeling. wil namelijk geen hond hebben die op ooghoogte van hun staat.
-lief
-geen voernijd of wat dan ook
nou ja.... dat was het wel zo'n beetje
op de dag dat ik de beslissing had genomen om weer voor een hond te gaan.. kreeg ik stom toevallig een berichtje van een kennis.
haar hondje werd geterrotiseerd door haar andere honden en nou ja.. om een lang verhaal even in te korten... ze zocht een nieuw huisje voor hem.
ik kende dit beestje niet,..maar wat ze er over vertelde klonk allemaal meer dan goed.
tja..en dan wil je uiteraard een foto zien...
nou uh... eerste wat ik dacht toen ik zijn foto zag was: "uhh? was dat nou voor een raar beest!?! "
,daarna kreeg ik een lachkik....
maar toen viel ik als een blok voor deze gekke hond.
vind hem zo lelijk dat ie knap is haha
echt nooit verwacht dat ik voor zo'n ras zou vallen...maar tis toch echt gebeurd.... ik... die van de stoere ,grote honden is...... is als een blok gevallen voor een bloterik
en alles klonk verder helemaal super... dus veel gepraat,gemaild etc en om het weer even in te korten...
vandaag is deze lieverd bij ons gearriveerd.
hij doet het nu al super.
mijn kleine meiden vinden het ook geweldig,..ze kunnen hem zelf uitlaten en hij is heel erg lief voor ze.
nou ja... hier dus even twee fotootjes .... aangenaam kennis te maken... dit is onze geweldige, chinese naakthond Jerry

Vind hem op een aftandse rocker lijken bv Steven Tyler.