De liefste kat van de wereld is er niet meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyoo

De liefste kat van de wereld is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 18:45

Afbeelding

Hobi, de allerliefste en allerleukste kat van de wereld is dood, vanmorgen vond de buurman hem voor zijn huis.
Hij is waarschijnlijk aangereden. Dat is hem een paar maanden geleden ook overkomen, maar wonder boven wonder kwam hij er toen vanaf met een kleine breuk in zijn schouderblad. Ik hoopte daarna dat hij het voortaan zou laten om richting de weg te lopen, helaas was dat niet zo. Hij is ongeveer 6 jaar geworden
Hij heeft al eens eerder een eigen topic op bokt gehad: [BB-ITP] Ik hou van mijn kat!

Dit wordt Hobi zijn laatste topic, ik hoop dat de foto's een beetje laten zien hoe bijzonder hij was.

Afbeelding
Zo zat je bijna drie jaar geleden voor ons keukenraam. Ik was zo blij dat je ons huis had gevonden en wij je nieuwe baasjes werden.

Afbeelding
Grote gevaarlijke tijger, maar o zo lief

Afbeelding
Je favoriete plekje, zo dicht mogelijk bij jouw mensen, hier ligt Hobi heerlijk bij mijn dochter.

Afbeelding
Deze zomer waren we bang dat je in het zwembad zou vallen, dus lieten we de ladder erin staan.

Afbeelding
Op het dak van de blokhut

Afbeelding
Zo zal ik je nooit meer zien zitten.

Lieve Hobi, je was een hele bijzondere kat. Ik mis je nu al....
Laatst bijgewerkt door Sammyoo op 07-09-13 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Re: De liefste kat van de wereld is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:46

Sterkte, was een prachtig katje! :(:)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:47

Ach wat sneu. Heel veel sterkte gewenst! :(:)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:48

zo jammer dat katten zo hardleers kunnen zijn.
die van ons komt ook altijd zo bij je liggen <3
maar daar is het maandag ook voor afgelopen :(

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 18:54

Dankjulliewel!
Het is wel een beetje stom dat ik als oud wijf van 47 de hele dag om een kat loop te janken. Ik ben wel meer katten kwijt geraakt (twee jaar geleden een kat die ik al zestien jaar had) en zieke of oude honden in moeten laten slapen, maar van Hobi vind ik het zo erg.

unihorses, wat is er met jouw kat aan de hand?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 19:00

Oeps..
Laatst bijgewerkt door Sammyoo op 07-09-13 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

crosmuller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:00

Veel sterkte, wat een leuke kat was het.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:02

Wat was Hobi een onwijs leuke kat! Hij lijkt wel op mijn Floris, die heeft hetzelfde mooie streepjespak en is ook zo'n grote tijger en kroelkont. Ik snap dat je hem wel heel erg moet missen, zo te lezen was het echt een heel lief en heel gaaf beest! Fijn dat hij bij jullie een warm plekje had gevonden. Sterkte met het verlies!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:23

Sammyoo helemaal niet erg hoor dat je er flink om moet janken!
Je zult hem erg gaan missen!
Sterkte!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:27

Mijn allergrootste angst...de weg.. bah wat zal je je maatje missen sterkte ! :(:)

Diaantjev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:30

Heel veel sterkte. Enne, laat je tranen maar lekker gaan. Iedere dierenvriend begrijpt dit...

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:31

Huilen mag, ik heb weken moeten huilen toen onze kat vermist was. Iedereen verklaarde me voor gek, want dan nam ik toch een nieuwe? Ja mensen, zo gaat het dus niet :n

Veel sterkte

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:44

De liefste kat van de wereld onverwachts moeten missen, dat is ook iets om over te huilen, dat neemt geen mens je kwalijk. Sterkte met het verlies. Aan de foto´s te zien heeft Hobi een goed leven gehad.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:46

allereerst nee het is niet stom dat je verdriet hebt om een dier! zoiets word een maatje van je deel je alles mee. Aan de foto's te zien was het een moppie, sterkte met het een plekje te geven!

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:48

Sammyoo
Lekker janken en je overgeven aan het gevoel van verdriet het is zo ontzettend k*t dat hij, maar zo kort deel uit mocht maken van jullie gezin dit bijzondere dier!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:52

Wat erg voor jullie allemaal, aan de foto's te zien was hij echt een superkat. Wat een ontzettend leuk beest moet hij zijn geweest! Geen wonder dat je je longen uit het lijf huilt, deed ik ook bij het verlies van mijn beestjes.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:54

Wat een leukerdje,heel veel sterkte! Y;(

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:55

Heel veel sterkte, ik weet hoe rot je je voelt, bijna twee weken geleden is onze kat ook aangereden en ze heeft het ook niet overleefd, ze was nog maar vier jaar. Ik mis haar nog steeds onwijs en dat verdriet zal voorlopig ook niet weg gaan, ze was ook zo bijzonder.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 20:00

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Fijn dat jullie het begrijpen dat je zo gek met een kat kunt zijn (en dat zo'n tranendal er dan kennelijk bijhoort).

Snadrem, heb je een foto van jouw kat in streepjespak?

tootje, ik heb er altijd rekening mee gehouden dat dit zou kunnen gebeuren, maar als het dan gebeurt is het veel erger dan je vooraf had gedacht.

aniek-joefy, ook heel veel sterkte, vier jaar is veel te jong.

Riraito, is je kat nog terug gekomen?
Met een nieuwe kat krijg ik Hobi niet terug. En ik zou het niet durven met die weg aan de voorkant. We hebben nog een oude kat, en die blijft dicht bij huis. Maar met een nieuwe kat weet je het nooit.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:04

Vier jaar is zeker veel te jong, we hadden haar sinds dat ze nog een kitten was van zeven weken, het gemis is groot, wij hebben ook nog een kat maar Mara was gewoon zo onwijs lief.
Je hoort vaak dat het gebeurd maar als het dan ineens bij je eigen kat gebeurd is het toch veel erger dan je denkt..

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 20:12

Je kan inderdaad vooraf niet bedenken dat het zo rot is. Ik heb een berichtje in je topic over Mara gezet.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:16

Ja, ik zag het. Het is fijn om je verhaal kwijt te kunnen en dat mensen zo meeleven. Helaas zijn er veel mensen die hetzelfde is overkomen, echt vreselijk.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:29

Hobi... Ben er een beetje stil van... Zo'n lieverd, het is gewoon oneerlijk :(
Heel veel sterkte Sammyoo (en familie!) Jank je ogen maar uit hoor! Het is vreselijk om zo plots je kat kwijt te zijn, en al helemaal zo'n lieverd :(
Prachtige foto's! Van een prachtige kat :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 07:59

Sammyoo, die heb ik wel :)
Afbeelding

Hij is ruim 7 kilo zwaar en zo groot dat mensen van hem schrikken. Volgens de dierenarts niet te dik, wat de meeste mensen wel denken als ze zijn gewicht horen. Heb hem als zes weken oud verwilderd katje in huis genomen samen met zijn zusje (die is nog niet eens half zo groot als hij is). Het is zo'n enorme knuffelkont, hij zit het liefst de hele dag je verliefd aan te kijken met toegeknepen oogjes en ligt graag bovenop je als je in bed ligt. De beschrijving van Hobi, ook in je andere topic, doet me ontzettend denken aan onze Floris. Die treffen we soms ook op de meest vreemde plekken aan :') Ik kan me je verdriet dus ontzettend goed voorstellen, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zonder mijn enorme knuffelkater.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 08:48

Jeetje zeg, ik dacht echt even dat ik Hobi op de foto zag! Precies dezelfde kleur en hij lijkt ook zo'n korte dichte vacht te hebben. Hobi woog in de winter ook 7 kilo, maar was dan wel iets te zwaar. In de zomer was hij bijna altijd buiten en inmiddels weer goed op gewicht. Bijzonder dat Floris als verwilderde kitten zo lief is geworden.
Ik heb nog een paar leuke foto's van Hobi op gekke plekjes gevonden, die zal ik straks nog plaatsen.
Wees maar heel erg zuinig op je leuke, lieve Floris!

Veel beter gaat het nog niet. Ik doe steeds dingen waar ik aan Hobi word herinnerd: het voerbakje vullen, nu alleen voor Zazou, naar de kelder om de was te doen, Hobi ging dan altijd mee. En natuurlijk vanmorgen 'Year of the cat' op de radio |(