Hobi, de allerliefste en allerleukste kat van de wereld is dood, vanmorgen vond de buurman hem voor zijn huis.
Hij is waarschijnlijk aangereden. Dat is hem een paar maanden geleden ook overkomen, maar wonder boven wonder kwam hij er toen vanaf met een kleine breuk in zijn schouderblad. Ik hoopte daarna dat hij het voortaan zou laten om richting de weg te lopen, helaas was dat niet zo. Hij is ongeveer 6 jaar geworden
Hij heeft al eens eerder een eigen topic op bokt gehad: [BB-ITP] Ik hou van mijn kat!
Dit wordt Hobi zijn laatste topic, ik hoop dat de foto's een beetje laten zien hoe bijzonder hij was.

Zo zat je bijna drie jaar geleden voor ons keukenraam. Ik was zo blij dat je ons huis had gevonden en wij je nieuwe baasjes werden.

Grote gevaarlijke tijger, maar o zo lief

Je favoriete plekje, zo dicht mogelijk bij jouw mensen, hier ligt Hobi heerlijk bij mijn dochter.

Deze zomer waren we bang dat je in het zwembad zou vallen, dus lieten we de ladder erin staan.

Op het dak van de blokhut

Zo zal ik je nooit meer zien zitten.
Lieve Hobi, je was een hele bijzondere kat. Ik mis je nu al....

Ik kan me je verdriet dus ontzettend goed voorstellen, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zonder mijn enorme knuffelkater.