Ik vraag mij af waar dit gedrag vandaan komt.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iselda schreef:Ik kan een kat van een jaar niet betitelen onder oud, maargoed, dat ligt misschien aan mij
Mijn katten zijn 6 en 7, zelfs die hebben het af en toe nog.. Denk dat het gewoon speelsheid is, naar mijn idee.
Aaaaaaaaaaandacht! Eentje doet het ook rustig als ik de trap op of af loop...
En geloof maar dat ik doorloop hoor. Ze krijgt geen aandacht, ze krijgt als ze niet uit kijkt en echt in de weg zit een voet tegen zich aan, maar ze geeft geen sjoege.
De kleinsten in huis (nu 7 weken) lopen ook vaak in de weg, maar die doen het geloof ik vooral omdat ze willen vreten.
Bizzybijtje schreef:Dat is omdat katten een stel debielen zijn die er alles aan doen om je leven zwart te maken
hier lopen er drie die er met enige regelmaat alles aan doen om je te laten struikelen, liefst halverwege de trap. Soms doen ze dat zo effectief dat ze zelf van de trap gelanceerd worden maar gek genoeg doet het ze niks. En ik eindig met spierpijn, heel oneerlijk
liempje schreef:Het is aan de andere kant ook wel grappig. Ik heb ze nu ook al een paar keer een schop verkocht, dat kun je echt niet voorkomen. Waar ik me wel weer zorgen over maak is, dat ze het ook bij de paarden doen. Ze gaan rustig tussen de hoeven zitten. Als ik aan het poetsen bent zitten ze er natuurlijk ook alle 3 met hun neus bovenop, want o je zult iets missen! Als mijn paard bovenop ze staat, zijn ze er natuurlijk gelijk geweest....