Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Kittens zijn ondertussen al 3 week oud, dus aardig zelfstandig en handig als het op drinken aan komt? Dan kan je het best met een spuitje doen, zolang je dit maar heel geleidelijk en langzaam doen. En morgen gewoon de DA even bellen voor een afspraak. (Van de melk eventueel een heel dun papje maken met brinta)
nouksjens schreef:Ze hebben nu net hun laatste voeding op, maar ze wilde niet veel.. en het creme/grijze meisje heeft een beetje over gegeven dus ik hoop dat ze het verdragen..
Ze krijgen nu net mini tandjes dus kunnen ze vlees wel al hebben met hun maagjes?? Ze zijn hooguit 3 weken, jonger kan ook. Zal wel ff een foto uploaden van ze..
Ze liggen wel super lief te spinnen steeds
Leffroi schreef:nouksjens schreef:Ze hebben nu net hun laatste voeding op, maar ze wilde niet veel.. en het creme/grijze meisje heeft een beetje over gegeven dus ik hoop dat ze het verdragen..
Ze krijgen nu net mini tandjes dus kunnen ze vlees wel al hebben met hun maagjes?? Ze zijn hooguit 3 weken, jonger kan ook. Zal wel ff een foto uploaden van ze..
Ze liggen wel super lief te spinnen steeds
Vlees is op dit moment echt minimaal. Mengen met het melk, zodat eigenlijk alleen de smaak er een beetje aan zit. Dit langzaamaan opbouwen

nouksjens schreef:Ja ze zijn echt moederloos.
Ik heb al eerder jonge kittens groot gebracht en weet wat ik nodig heb, probleem is dat alle da's die ik gebeld heb nu dicht zijn, of het niet hebben liggen, enz.. dus ik hoopdat dat iemand hier nog iets zou hebben / weten..
nouksjens schreef:Hoi,
Vandaag hebben we op de boerderij een nestje moederloze kittens gevonden.
Ik denk dat ze zo'n 3 weken oud zijn, al is het lastig in te schatten want ze hebben denk ik niesziekte.
Is er iemand die in de buurt woont en toevallig nog een mini flesje heeft liggen? Of ideeen waar ik die nu nog zou kunnen kopen? Anders word het pas morgen ochtend.
Ik dacht dat ik het nog had maar helaas is die fles te groot..
Alvast bedankt voor het mee denken!