Ik weet niet of ik dit goed geplaatst heb en of dit nou wel of niet mocht (heb wel de regels gelezen, mijn excuses als ik dat niet goed gedaan heb)
Inmiddels alweer ruim 2 maanden geleden is onze Berner Sennen hond Daisy over leden, en inmiddels zijn we alweer aan het rondneuzen voor een nieuw jong hondje.
Op dit moment zijn we ons aan het oriënteren op een Labradoodle. Na vele websites afgestruind te hebben en op forums gekeken te hebben wil ik het toch ook hier even proberen. We zijn inmiddels ook al naar het buitenland uitgeweken, maar daar komt nog meer bij kijken.
Nu was ik benieuwd of er bokkers zijn met Labradoodles (grote medium of standaard maat) en waar jullie deze vandaan hebben? Hebben jullie hem als pup gekocht? En of jullie eventueel nog mensen/fokkers weten (dat mag ook via pb, ik weet namelijk niet of je dat openbaar neer mag/wil zetten). Ook ben ik erg benieuwd naar jullie Labradoodles en wat jullie ervaringen zijn met dit ras.
Ik hoop dat het topic goed staat en dat het toegestaan is
Deze zomer hadden we ook een labradoodle op vakantie ontmoet, echt een tof beest! Heel zachtaardig en zijn baasjes deden er vrijwilligerswerk bij een bejaardentehuis mee.

Het origineel is toch nog net wat knapper
Houden dus juist van bol en rond en niet van die hele fijne krulletjes
Gaan misschien ook een doodlebooster aanschaffen, maar eerst moet er maar een pup komen..
Maar het karakter is wel fantastisch
De honden laten echt hun eigenaren uit ipv andersom. En dan gaan ze ook nog dom lallen tegen hun: Kijk dat is familie van jou. Euhh ik heb dus echt geen labradoodle. Maar een pup die voor zijn leeftijd zeer goed luistert. En geen stuiterbal is, omdat hij 4 x per dag word uitgelaten ( nog 10 minuten ) en mentaal veel word uitgedaagd.