Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Smuldier of zo. Mijnteven eten 2 pakjes Smukldier en onbeperkt brok als ze zogen
Sweetgirl1 schreef:als jij een kind krijgt dan val je ook wat af. Dat is bij ieder dier dus ook zo
alleen ziet er zo sneu uit net een skeletje helemaal ingevallen dus wil haar zo snel mogelijk weer wat dikker zien. Sweetgirl1 schreef:Gewoon wat tijd geven komnt heus wel goed,, Hoeveel heeft ze er?
Me zus had een jack die had er 7 en die was ook ingevallen,, 2 weken erna ofzo was ze weer normaal dr eigen hoe ze was

bo0tjeee schreef:Das vrij normaal hoor dat je hond invalt na bevalling.
Ik neem Aan dat je al puppy brokken voert? Gezien je dit tijdens de dracht al hoort te voeren ivm extra voedingsstoffen en vetten enz gezien je hond ook melk moet geven nu.
Gewoon onbeperkt pupbrokken geven nu en desnoods wat extra met de pot mee eten (rest aardappelen en groente en rijst ed). Dan komt t helemaal goed.
Brinta zou ik niet aan beginnen.
En die kuipjes vlees, die zijn ongeveer 80% vocht hè. Dus daar heeft je hond niet heel veel aan. Dan zijn die plakken diepvries vlees voor honden beter.

Wilawander schreef:zou wel oppassen met al die dekens dat ze er niet onder gaan kruipen en de moeder er op gaat liggen.

mymy schreef:enjoy86 schreef:wat een leuke beestjes!
wij hebben sinds juli ook een jack russel pup.
ook helemaal wit en alleen een gekleurd hoofd.
zie er al verschillende die ik zo zou willen meenemen
ja he haha tnx
jack's zijn geweldig
Alleen waar dat zwart vandaan komt? de vader heeft ook helemaal geen zwart zie:
[ Afbeelding ]

ze zal vanzelf wat meer van de pupjes weg durven/willen , maar tis nu allemaal zo jong en klein, snap dat ze nu niet graag weg is van haar kroost.
(wel op vers)