Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.wemkelover schreef:dierenambulance mag niet zomaar een kat meenemen tenzij de kat gevond is. Als die van quartel niks heeft hoef je neit bang zijn dat hij meegenomen wordt. Wij hadden ook een zwerfkat hier en dierenambulance gebeld omdat hij er heel slecht uit zag, ze zeiden dat ze het niet mee mochten nemen omdat ze dan aangeklaagd kunnen worden voor diefstal tenzij ze dus gevond zijn.
zap schreef:Benaderen is geen probleem haha. Kat ligt tussen ons in op de bank te knorren!
Hij is nu met z'n gele ogen mijn vriend aan het overhalen te mogen blijven. T is zo'n schatje!
Als je hem eventueel zelf willen houden, dan zou ik z.s.m. naar de dierenarts gaan, wond laten behandelen en laten checken op chip. Daarna poeslief op amivedi plaatsen + dierenasiel. Als na een aantal weken (moet ik even navragen, vriend rijdt op dierenambu) niemand zich meldt, dan mogen jij en je vriend je officieel de nieuwe baasjes noemen van ........ (vul naam in
).zap schreef:Kat heeft een baasje, maar andere mensen willen hem op komen halen. Het is een heel gek verhaal! De kat is met de verkeerde eigenaar meegegeven in het dierenpension. Eenmaal thuis uit het mandje is de kat weggelopen. En nu staan de eigenaren van het pension op de stoep om de kat mee te nemen. Ik wil de kat aan de eigenaren overhandigen, maar dat willen zij niet. Zij hebben de eigenaren overigens ook nog niet gebeld.
zap schreef:Kat heeft een baasje, maar andere mensen willen hem op komen halen. Het is een heel gek verhaal! De kat is met de verkeerde eigenaar meegegeven in het dierenpension. Eenmaal thuis uit het mandje is de kat weggelopen. En nu staan de eigenaren van het pension op de stoep om de kat mee te nemen. Ik wil de kat aan de eigenaren overhandigen, maar dat willen zij niet. Zij hebben de eigenaren overigens ook nog niet gebeld.