Rust zacht jij knappe meid..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Rust zacht jij knappe meid..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 21:48

Na 7 jaar en 3 maanden was het dan zover.. Je kon niet meer en moest ons verlaten. Y;( Op 28 juni 2013 ben je na wekenlang vechten vredig ingeslapen door de lieve dierenarts. Meisje wat vind ik het fijn dat je geen pijn meer heb, dat je niet meer hoeft te vechten..

Ik heb een selectie foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen.. Onze knappe dog..

* Daar was je dan na lang wachten, de perfecte hond. Zo mooi, zo lief, zo zacht.. Een prachtig puppy waarvan we niet konden wachten tot je na 8 weken eindelijk naar huis mocht. <3
Afbeelding

* Na een tijdje kwamen we weer terug en wat was je al gegroeid, je oogjes en oortjes waren open en je werd met de dag knapper. Nog eventjes en eindelijk kon je kennismaken met je grote vriend Aiko, die helaas 2 jaar voor jou overlijden ook heen is gegaan. We waren zo verliefd op je, je knappe ondeugende puppy kop!
Afbeelding

* Je was bij ons thuis :D Toen je wat ouder was werd je zo'n ongelooflijk krachtige, sterke hond. Meerdere hondenshows hebben wij met je gelopen en elke keer liep je de sterren van de hemel. Vele prijzen heb jij naar binnen gesleept meisje, wij waren niet de enige die jou zo mooi vonden..
Afbeelding

* Een stukje ouder alweer, en wat een verrassing! Je werd mama! :D Van wel 6 prachtige pupjes. Wat was dat gaaf, onze knappe meid die elke dag voor haar kleintjes zorgde. Je was een onwijs goede mama Bonita, dat zeker wel! Uit dit nestje hebben wij een prachtig zwart teefje gehouden, wat waren we blij, een puppy van onze eigen knappe meid! Helaas is Adinda niet meer bij ons.
Afbeelding

* Natuurlijk hing jij niet altijd de hond uit.. Soms was je een visje, koe of zwijn. Je had het altijd naar je zin in het water en op de heide. Het favoriete plekje, de heide.. Heerlijk rennen samen met je grote vriend, kuilen graven en zandhappen. Jullie hobby!
Afbeelding

Afbeelding

* Wat later mocht jij weer mama worden, van dit keer wel 7 puppy's. Stuk voor stuk allemaal prachtige kleine hondjes. Weer hielden wij hier een teefje van, dit keer een harlekijn. Ze leek veel op jou Bonita.. Helaas is ook zij niet meer bij ons.
Afbeelding

* Na een tijdje gingen we op vakantie, met weliswaar 5 honden! Naar Texel :) Alle honden achterin de grote bus en op naar een weekje eruit. Wat hebben jullie allemaal genoten op het hondenveld. Daarna moet natuurlijk gedronken worden en waar doen wij doet? Gewoon, uit de wasbak natuurlijk! Samen met Aiko.
Afbeelding

* Nog een lekkere zonfoto en een foto van ons samen.
Afbeelding

Afbeelding

Lieve Bonita, wij hebben met zijn alles veel meegemaakt met jou. Toen je een paar daagjes bij ons was werd je gegrepen door Ix, een reu die toen bij ons was. Met spoed zijn we naar de dierenarts gereden met jou in onze armen, je oogjes draaiden weg, je tongetje zag paars.. Moesten we jou dan meteen verliezen na die paar dagen bij ons in huis? Maar nee, je hield vol. De wonden op je hoofd, met die littekens heb jij je hele leven rond gelopen. Het scheelde niet veel of je had dit niet overleefd maar je bleef sterk. Als klein puppy vocht je al voor je leven..

Eenmaal wat ouder zocht je ons in paniek en sprong je over een sloot het prikkeldraad in.. Je hele borst en benen lagen open, weer naar de dierenarts voor talloze hechtingen en antibiotica. Maar weer bleef je sterk en gaf je niet op..

Maar de laatste weken meisje, ging het zo slecht met je. Je kreeg overal knobbels, onder en bovenhuids. Je had er geen last van maar we wisten bijna zeker dat je vol zat met kanker. Altijd had je last van je darmen, 's ochtends beneden komen en zien dat de hele woonkamer vol ligt met diarree.. Maar je kon er niks aan doen, je werd oud. Steeds werd je magerder en magerder je at genoeg maar nam niks meer op, je ribben werden zichtbaar en je hele gezicht viel in. Wat zag jij er uit..

En daar was de dag, 28 juni. Het leek wel alsof je gewacht had tot we allemaal bij elkaar waren en Bonita, als je dit heb gedaan ben ik onwijs trots op je. Na een middagwandeling ben je in je mandje gaan liggen en niet meer opgestaan. Je lag maar te rillen, je ogen draaiden weg en je moest je neus ver de lucht in duwen wilde je lucht krijgen. Zo benauwd was je. Dit kon niet langer en met veel verdriet heeft de dierenarts je 's avonds om half 10 een prikje gegeven.

Meisje ik hoop dat jij je rust nu heb, dat jij samen met Aiko en Adinda nog veel kan spelen. We hebben allemaal veel verdriet om jou ondanks dat het zo stukken beter is voor je. Je heb geen pijn meer..
Ik hoop dat ik je ooit nog zie daarboven Bon, rust zacht. Y;(

Bedankt als jullie dit gelezen hebben, het doet me goed dit van mij af te schrijven..

Exitium

Re: Rust zacht jij knappe meid..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:51

Indrukwekkend stuk meis.. :(:)

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:53

Sterkte!

Chanellhoii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:54

Wow, wat een mooie grote hond! (mn chihuahua is er niks bij)
En onwijs veel sterkte met het verlies van je mooie hond!

masauri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:55

damn steph, heavy :-s

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:57

Heel veel sterkte lieve Steph, wat een gemis! Ik leef met je mee. Prachtig topic heb je gemaakt, waardige herinnering aan je maatje.

Knuf en nogmaals sterke!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:02

Wat een mooi verhaal... Heel veel sterkte met dit grote verlies.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 22:03

Bedankt allemaal

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:42

Wat een prachtig verhaal. Heel veel sterkte!

Siglos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:47

Sterkte!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:53

Boh kippenvel... Heel veelmsterkte met het verlies. :(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:55

Sterkte!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:19

Sterkte meis :(:)
Knuffel uut ommen! :*

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:01

Steph wat een mooi eerbetoon is dit topic.

Prachtige foto's. Die van jullie samen is echt heel lief.

Sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:03

Jeetje, zowel zij als haar pups zijn dan ook niet oud geworden :\ Dat hoor je steeds vaker over dit ras.
Zonde... Sterkte!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 07:34

Cayenne beide pups is toen alsnog verkocht door omstandigheden en 1 daarvan is toen helaas aangereden en dat heeft zij niet overleefd. De rest van haar pups leven nog allemaal gezond en sterk. Overigens is 7 jaar een mooie leeftijd voor een dog. Onze reu heeft maar 6 mogen worden..

Bedankt allemaal, doet mij goed dit te lezen :)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:38

Ik begreep er ook uit dat de pups waren overleden, gelukkig leven de meesten nog.
Prachtig eerbetoon aan deze prachtige hond.

Veel sterkte met dit verlies, ik weet hoe een dog je hart kan veroveren ..

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:44

Mooi vertelt! Ik heb er tranen van! Jeetje wat was die hond sterk! Veel sterkte!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:00

Wat een onzettend mooie hond!
zit het met de tranen in mijn ogen te lezen.
veel sterkte met dit verlies.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:26

Jeetje meid je hebt me echt te pakken met je tekst en foto's ! hoe herkenbaar ook de foto's :) Wat was ze een knappe meid!
Ik heb zelf ook een dog <3 heb nog nooit zo'n geweldige lieve vriend gehad maar helaas zijn ze ontzettend kwetsbaar ..

Wil je onwijs veel sterkte wensen en de hemel heeft er een prachtige ster bij :j

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:34

wouw wat mooi geschreven...
heel erg veel sterkte!! :(:)

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:38

Wat heb je dat prachtig geschreven.. :(:)

Ontzettend veel sterkte!

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:40

Sterkte! ik weet hoe het voelt een dierbare kwijt te raken (oom of je cavia die je al ongeveer 4 jaar hebt gekend)

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:18

heel mooi geschreven veel sterkte ermee

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:23

Wat een mooie hond was het en wat heb je haar zo een mooi eerbetoon gegeven.
Sterkte met het verlies.