Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik snap heel goed dat je je verzorgpony niet kwijt wilt, ik ben zelf ook al jaren bijrijder/verzorger en zou m'n huidige ook echt niet kwijt willen. Maar toch, die hond komt niet uit zo'n hachelijke situatie zonder menselijke hulp.love_Soraya schreef:mischien kan je eens een goed gesprek beginnen met de eigenaar van de hond? als hun zien dat de hond wel goed naar jou luisterd en ziet dat jullie plezier hebben mag je haar mischien wel uitlaten en meer spelletjes met dr doen?
Stiekem zal ik het eigenlijk niet gaan doen, straks ben je hierdoor je verzorgpony kwijt
eclair98 schreef:love_Soraya schreef:mischien kan je eens een goed gesprek beginnen met de eigenaar van de hond? als hun zien dat de hond wel goed naar jou luisterd en ziet dat jullie plezier hebben mag je haar mischien wel uitlaten en meer spelletjes met dr doen?
Stiekem zal ik het eigenlijk niet gaan doen, straks ben je hierdoor je verzorgpony kwijt
Ik zou mijzelf niet meer in de spiegel kunnen kijken als ik er niets aan zou doen. Ik zou er idg niet meer fijn heen kunnen gaan.
Misschien kunnen ze hem/haar aan een lang touw doen en ergens aan vast kunnen maken?
eclair98 schreef:Misschien is een halsband die elektrische schokjes geeft een idee? Het is te vergelijken met een trillende telefoon. Als hij dan ''ongewenst'' gedrag vertoond een schokje geven en als zij het goed doet en braaf ligt/zit belonen?
Kuggur schreef:eclair98 schreef:Misschien is een halsband die elektrische schokjes geeft een idee? Het is te vergelijken met een trillende telefoon. Als hij dan ''ongewenst'' gedrag vertoond een schokje geven en als zij het goed doet en braaf ligt/zit belonen?
Ja goed plan, geef een eigenaar die bereid is zwepen, scheppen ed als correctiewerktuigen te misbruiken een electronische halsband in handen...

eclair98 schreef:Kuggur schreef:
Ja goed plan, geef een eigenaar die bereid is zwepen, scheppen ed als correctiewerktuigen te misbruiken een electronische halsband in handen...
Dat gaat ook zóóóóóó hard
Maar ik denk ook alleen maar mee hoor.