Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar mijn vriend heeft een 3-deurs, dus die heeft wat minder ruimte, vandaar dat ik het eigenlijk al niet wilde hebben. Hij heeft nu gelukkig zijn lesje wel geleerd. 
Belangrijk is om in ieder geval geen honden los (dus zonder rek of net) in de auto te hebben, dat is gewoon levensgevaarlijk. Op de bijrijdersstoel zou ik zelf ook niet doen.
We hebben hem gekocht voor als we op vakantie gaan, in Duitsland is het namelijk verboden je hond los te vervoeren (eigenlijk ook wel ergens terecht). Reusje0504 schreef:Onze hond zit niet op de bank maar op de "grond". Hij moet dan liggen dus ook als je hard moet remmen is er nog niks aan de hand. Nu kan ik me inbeelden dat het met een kleinere hond lastiger is.. Dan is zon tuigje wel ideaal misschien!
Ik zie het stiekem al voor me, zo'n toeterende hond achter het stuur.. 
Reusje0504 schreef:Onze hond zit niet op de bank maar op de "grond". Hij moet dan liggen dus ook als je hard moet remmen is er nog niks aan de hand. Nu kan ik me inbeelden dat het met een kleinere hond lastiger is.. Dan is zon tuigje wel ideaal misschien!
En tóch houden we van ze