Tsja.. wie kan dat nou weerstaan? Ik in ieder geval niet.. Met de intentie 'gewoon' op kittenvisite te gaan ben ik helemaal verliefd geworden. Plan was om iets later in de toekomst een kitten van deze papa en mama te nemen omdat ik verliefd ben geworden op dit ras (en voornamelijk op papa).
Vorige week op kraamvisite geweest, middenin een vrij hectische periode. Ik sta/stond namelijk op het punt om te gaan samenwonen aan de andere kant van het land. Vorige week had ik wel een baan per 10 juni, maar nog geen huis.
En toch werd ik verliefd. Samen met vriendje op kittenvisite geweest en die zag ook wel dat ik heus wel een beetje verliefd was. Maar rationeel gezien geen goede keus, ook al kon poes zolang bij fokkers blijven en eventueel over wat weekjes bij mijn schoonzus inburgeren, waar ik ook de eerste tijd zou bivakkeren als ik nog geen huisje had.
Schoonzusje heeft wat gepleit bij m'n vriend, dat de poes heus wel bij haar mocht blijven en dat dit een geweldige kans was.. en jawel, vriendje overstag. En alsof het zo moest zijn, hebben we vrijdag de kat 'gekocht', en zondag een geweldig huisje gekregen.

Meet Kedi, Turkse Van, die over anderhalve week in ons nieuwe stekkie zal komen wonen.

Hier samen met haar broertje, die ook bij een Bokker terechtgekomen is:

Samen met haar broertje en zusjes

Onze kat is goed opgevoed:
Ze stelt zich netjes voor!
http://i42.tinypic.com/2q2lnhf.jpg

Heerlijk, zulk jong grut!
Tsja.. zo'n bekkie kun je toch niet weerstaan?