AAAAAAAAH!
Ik moet jullie wat vertellen!
Ik heb altijd al een hond gewild, maar mijn vader stond er niet achter. Hond binnen, ik buiten was telkens het antwoord.
5 weken geleden waren er op de stal waar mijn pony gestald staat, border collie pups geboren. 8 stuks!
Ik zat daar meer dan thuis uiteraard. En na de 2de dag was ik verliefd op Panda. We noemde hem Panda, omdat hij op een Panda lijkt!
Gisteren zat ik bij de paarden en was juist klaar met het helpen bij het springen van een stalgenootje.
We hadden vlak ervoor nog foto's genomen van de pups. Elke week nemen we foto's van de pups omdat de eigenaars een boekje meekrijgen met allemaal foto's van de evolutie van hun eigen pup.
Na het helpen zouden we nog even naar binnen gaan om de foto's van de pups op de computer te zetten.
In één keer zag ik Panda daar zitten met een rode strik rond. Ik keek al kwaad naar mijn vriend en zei: Wa hebde nu weer gedaan! Sebiet stikt hij!
Met dat ik de strik wil losmaken, zie ik een kaartje hangen met daarop geschreven: "Wil jij mijn baasje worden Mickie?"
Vervolgens sprongen mijn ouders achter de zetels vandaan met champagne!

Panda is dus officieel van mij!!! Zie hier een kleine impressie van de afgelopen weken:
We zoeken enkel nog een leuke naam!
! Gefeliciteerd en veel plezier er mee, maar dat gaat vast goed komen
( ik heb zo'n standaard met veel zwart)

)