Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar voor stroomdraad heeft ze echt heilig ontzag
.Noblesse_ schreef:Wij hebben hier overal rond een stroomdraadje gehangen, net boven de grond (omdat hij wel eens een put probeerde te graven om eronder te gaan). Tot er op een ochtend een egel in hing, dood natuurlijk. Dus dan hebben we de stroom afgezet.
maikeltje schreef:Is ie gecastreerd? Die van ons deed dat ook (vergelijkbare situatie ook qua wonen) maar die werd iedere keer gek gemaakt door loopse teven hier uit de buurt. Die zaten voor het hek van het terras gewoon op hem te wachten.
Die van ons is ook 7. Vorige maand ie ie gecastreerd en hij blijft nu gewoon thuis. Ik kan zelfs het gek open laten staan. Verder dan naar de berm voor de oprit om een plasje te doen gaat ie niet meer terwijl hij voorheen soms een hele dag weg was.
Dus als het hier een reu betreft: castreren.
Lightielight schreef:Hij vindt het erg leuk om te rennen maar ja, hij kan niet los (fiets is geen optie) , wat hij super vindt is met de auto meerennen...fantastisch...en dan aan het eind lekker mee in de auto (dan komt ie dus wel), maar ja, het commentaar dat je dan krijgt.....overigens blijft ie dan helaas niet netjes naast de weg in de berm......dus ook niet zonder gevaar...
Helaas zijn stroomdraadjes niets, eronderdoor of erover heen..maakt niet uit........ het liefste zou ik weer zoiets als petsafe stroomband hebben, maar dan een die ik zelf kan bedienen. Bij onze halsband gaat er na 50 meter een piep af en als ie dan nog doorloopt een stroomstootje, maar is ie buiten bereik dan houdt het op....het zou mooi zijn als wij op het goede moment dat stootje zelf kunnen toedienen...hoe ruw dat ook klinkt...
XjesLiess schreef:Lightielight schreef:Hij vindt het erg leuk om te rennen maar ja, hij kan niet los (fiets is geen optie) , wat hij super vindt is met de auto meerennen...fantastisch...en dan aan het eind lekker mee in de auto (dan komt ie dus wel), maar ja, het commentaar dat je dan krijgt.....overigens blijft ie dan helaas niet netjes naast de weg in de berm......dus ook niet zonder gevaar...
Helaas zijn stroomdraadjes niets, eronderdoor of erover heen..maakt niet uit........ het liefste zou ik weer zoiets als petsafe stroomband hebben, maar dan een die ik zelf kan bedienen. Bij onze halsband gaat er na 50 meter een piep af en als ie dan nog doorloopt een stroomstootje, maar is ie buiten bereik dan houdt het op....het zou mooi zijn als wij op het goede moment dat stootje zelf kunnen toedienen...hoe ruw dat ook klinkt...
die van ons gaat handmatig! dan moet je zn kastje vast houden![]()
zal eens vragen hoe die heet