Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagano schreef:probeer hem eens met teershampoo te wassen niet die goed kopen menen er van dat helpt heel goed even in latentrekken wel hoor
oej voer van de lidl daar zit veel troep in (jammer dat hij dat alleen wil eten

essiesilly schreef:ik vind het ook niet zo raar dat hij zo n last heeft met dat voer (sorry) ..
ik zou volledig het roer omgooien en over gaan op vers voeren, begin met 1 diersoort (konijn, of paard) en zo kan je uitbouwen naar meer diersoorten, zorg ervoor dat er geen granen/gluten in zitten
nikkialex schreef:We hebben al een keer vers vlees enzo gekocht, heeft ie 1 keer gegeten en daarna niet meer,
Nogmaals ik voer hem geen paard
Is er geen soort bodylotion ofsow voor honden? Haha voor die schilverigehuid
Tiffany schreef:nikkialex schreef:We hebben al een keer vers vlees enzo gekocht, heeft ie 1 keer gegeten en daarna niet meer,
Nogmaals ik voer hem geen paard
Is er geen soort bodylotion ofsow voor honden? Haha voor die schilverigehuid
Een slechte buitenkant komt van binnen dus je kan smeren en wassen maar uiteindelijk los je daar niets mee op.
essiesilly schreef:ik vind het ook niet zo raar dat hij zo n last heeft met dat voer (sorry) ..
Krissis schreef:essiesilly schreef:ik vind het ook niet zo raar dat hij zo n last heeft met dat voer (sorry) ..
Het voer hoeft niet per definitie slecht te zijn voor alle honden. Bordeauxdog van m'n ouders is er 10 op geworden (oudste van het nest) en was in topconditie. Epilepsie heeft hem de das om gedaan.
Zo zijn er meerdere honden die het prima doen op goedkoop voer.