Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke(ll) schreef:Tigra_ schreef:Ik zou een kattenval neer zetten en dan naar het asiel brengen dan kijken ze maar wat ze er mee doen.
Ik zou niet heel blij zijn als mijn kat ineens in het asiel zit. Hij heeft een halsbandje om dus hij is van iemand, zou dus eerst proberen zijn eigenaren te vinden.
Tigra_ schreef:Ik zou een kattenval neer zetten en dan naar het asiel brengen dan kijken ze maar wat ze er mee doen.
Femke(ll) schreef:Tigra_ schreef:Ik zou een kattenval neer zetten en dan naar het asiel brengen dan kijken ze maar wat ze er mee doen.
Ik zou niet heel blij zijn als mijn kat ineens in het asiel zit. Hij heeft een halsbandje om dus hij is van iemand, zou dus eerst proberen zijn eigenaren te vinden.
Tigra_ schreef:Femke(ll) schreef:Ik zou niet heel blij zijn als mijn kat ineens in het asiel zit. Hij heeft een halsbandje om dus hij is van iemand, zou dus eerst proberen zijn eigenaren te vinden.
Dat is dan pech, het is niet mijn kat dus dan zou ik echt niet de moeite doen om eerst uit te zoeken van wie die kat is dat is mijn taak niet.
. Als je echt overlast ervaart kan je beter op zoek naar de wijkagent ofzo liedje89 schreef:Tigra_ schreef:Dat is dan pech, het is niet mijn kat dus dan zou ik echt niet de moeite doen om eerst uit te zoeken van wie die kat is dat is mijn taak niet.
Het is ook NIET de taak van het asiel om overlast van andermans katten te voorkomen. Als je echt overlast ervaart kan je beter op zoek naar de wijkagent ofzo
liedje89 schreef:Tigra_ schreef:Ik zou een kattenval neer zetten en dan naar het asiel brengen dan kijken ze maar wat ze er mee doen.
Bij het asiel nemen ze eigenlijk geen gezonde katten aan die je buiten op straat hebt meegenomen, omdat dat als diefstal gezien word. Het asiel is ook bedoeld om dieren in nood op te vangen niet om burenruzies te beslechten![]()
Kan je hem benaderen als hij een halsband draagt zit er misschien een adreskokertje of penning aan?