Mijn hond krijgt op dit moment alleen brokken te eten. Ik wou hem blikvoer erbij geven zodat hij toch iets van vlees heeft, maar blijkbaar is blikvoer erg slecht?
Ik zou graag meer informatie willen over het voeren van vers vlees. Ik heb al wat informatie gezocht maar heel internet staat vol, en ik weet niet meer waar ik moet kijken. Ook alle afkortingen snap ik niet zoveel van

Dus welke bokker kan mij op een duidelijke en simpele manier mij wat wijzer maken?
Ik heb een grote hond van 9,5 maand oud. Heeft altijd brok gegeten, dus ineens op vlees lijkt me niet verstandig.
Hoeveel moet mijn hond per dag hebben? Ik heb geen grote vriezer en vind het niet zo lekker fris om hele karkassen bij mijn eigen vlees te leggen
je hebt ook kant en klare verpakkingen geloof ik?Waar haal ik het, en wat zijn ongeveer de kosten per week/maand? Het kostenplaatje wil ik zo laag mogelijk houden, ik heb geen super groot budget te besteden.
Dus wie helpt me op weg?
) gezet. Was geen enkel probleem. Maar als je eerst zijn brokken op wil maken kan het ook.