Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar heb wel al wat kleine crosjes meegedaan, en een goeie vriend van me is een fervent canicrosser (hij is wél snel
)
En fanatiek ook haha. Heb in Drenthe een keer een wedstrijdje gelopen met een hond van een vriendin omdat mijn hond er toch echt te oud voor werd. En heb de smaak te pakken gekregen, ik loop nu bijna alleen nog maar met de hond (heb inmiddels een andere ). Heb ook een heupgordel, elastische lijn enzovoort. Ik kan alleen nog geen fijn canicrosstuigje voor mijn hond vinden.. dus dat is nog iets waar ik echt naar op zoek ben. Maar verder trainen we hard
Love1992 schreef:Misschien een beetje late reactie om deze topic weer naar boven te halen, maar ik meld me aan als Canicrosser !!En fanatiek ook haha. Heb in Drenthe een keer een wedstrijdje gelopen met een hond van een vriendin omdat mijn hond er toch echt te oud voor werd. En heb de smaak te pakken gekregen, ik loop nu bijna alleen nog maar met de hond (heb inmiddels een andere ). Heb ook een heupgordel, elastische lijn enzovoort. Ik kan alleen nog geen fijn canicrosstuigje voor mijn hond vinden.. dus dat is nog iets waar ik echt naar op zoek ben. Maar verder trainen we hard
Paintlinger schreef:Wat voor hond heb je dan?
Ik heb mijn x back bij http://www.hondenspul.nl vandaag.
Daar hebben ze ook de meest gebruikte canicross tuigen
ik heb vanmiddag weer een klein stukje gelopen, morgen weer een grotere ronde
Hoe vaak lopen jullie? en lopen jullie ook in weer en wind?