Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voordeel van dit alles: plateaus spoel je zo af onder de kraan, fleecedingen en oude kleding gooi je zo in de wasmachine (wel in een waszak, aangezien ze toch veel knagen komen er anders teveel pluisjes in je wasmachine).
Ik verschoon ze eens per week en heb momenteel al een tijdje geen houten speeltjes meer in de kooi. De plateautjes en huisje zijn van plastic. De hangmatjes etc is niet echt een probleem want naar mijn mening is het echt wel poep die je ruikt en geen urine (wat je van mannen wel zou verwachten). Het is wel ook nog eens een kleine kamer, dus dat werkt misschien wel tegen..
en kon ik dus iedere dag de poep verwijderen door het toilet leeg te gooien. Misschien een optie? friends_f_e schreef:Haha dat van die douche zou best wel handig zijn maar daar past het hok niet in.. Ik begon er daarnet bij het eten over. Maar mijn moeder denkt dat ik het kot best niet verkoop moest ik later ook diertjes hebben kan ik het nog gebruiken. Het is eigenlijk nog in perfecte staat, er is niet geknaagd aan de tralies en alleen vanonder wat verf afgegaan. Het liefst van al zou ik gewoon graag een of twee keer in de maand de spuit erop willen zetten maar dat gaat dus niet. Misschien moet ik stiekem is gaan zoeken naar een goed hok, maar ik vrees dat ik er nooit ga vinden die groot genoeg zijn..