Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lovehorsesXD schreef:Dat doen ze bij mij ook!
Grappig hé, zo'n kip die naar je toe komt gewaggeld...

Worden ze dan beloond met een dikke vette worm ofzo ?

), slalom (I know, maar ik wilde eigenlijk graag een hond/paard/kat, dus ja, dan maar met een kip
), Springen dus, OP iets springen, van een stok naar iets anders springen, blijven zitten op een stok terwijl die wordt gedragen, achter me aan laten lopen, rennen met ze (zo snel mogelijk, mijn kippen konden op een gegeven moment in 3 seconden de tuin door, niet dat die zo groot is
), op mijn schouder & hoofd & arm laten zitten, mijn ene kip wil nu niets anders meer...
succes!
Onze kippen zijn normaal, maar ze komen wel keihard afgelopen als je kiiiiiippiekippiekippie roept
jorika1986 schreef:De mijne zat voor op het stuur van mijn (kinder) fiets. en dan gingen we een stukje fietsen door het 'durp' ze bleven dan gewoon zitten en kijken.
Springen over objecten konden ze inderdaad ook, als ik het maar niet te hoog maakte zeg max 30 cm. anders liepen ze er omheen! Alles voor een stukje ontbijtkoek!
Dat is al weer zo lang geleden, inmiddels zijn al onze kipjes er niet meer.

Doanique schreef:Ik wil nu ook een kip
Jaaaaaaaaa heel bokt kippen!!!!
jorika1986 schreef:De mijne zat voor op het stuur van mijn (kinder) fiets. en dan gingen we een stukje fietsen door het 'durp' ze bleven dan gewoon zitten en kijken.
Springen over objecten konden ze inderdaad ook, als ik het maar niet te hoog maakte zeg max 30 cm. anders liepen ze er omheen! Alles voor een stukje ontbijtkoek!
En achterop, als ik langzaam fiets en iemand haar vast houd, in het mandje, ze zit niet zo stabiel, dus ik vind het een beetje zielig om met haar te fietsen op het stuur... Ik kan het nog wel een keer proberen
XEefjuhX schreef:jorika1986 schreef:De mijne zat voor op het stuur van mijn (kinder) fiets. en dan gingen we een stukje fietsen door het 'durp' ze bleven dan gewoon zitten en kijken.
Op je fiets??
En haha leuk van hat springen
Jammer dat ze er niet meer zijn, heb je nieuwe genomen?