Elk jaar is het een gedoe om de huisdieren ondergebracht te krijgen.
Dan denken we het geregeld te hebben en komt er op het laatste nippertje (of nou ja, zo voelt het, ook al is het nog bijna twee maanden weg) iets tussen.
Dit jaar ook weer.
Onze hond, het konijn en de gerbils zouden hier in huis opgevangen worden door mijn ouders en mijn schoonouders.
In eerste instantie gooiden mijn schoonouders al 'roet in het eten', maar dat leek allemaal opgelost door een lieve tante van mij die de vrijgekomen dagen wel wilde opvangen.
Nu spreek ik net míjn ouders, blijkt dat zij hele andere data op hun kalender hebben staan als wij??? Gloeiende gloeiende
En ik geef niet hèn de schuld van dit probleem, maar ik baal er gewoon gruwelijk van dat dit op één of andere manier toch heeft kunnen gebeuren.
Nu heb ik dus weer dikke stress omdat ik mijn dieren ergens onder moet brengen.
Een hondenpension is voor onze hond echt geen optie, omdat hij helemaal NIKS heeft met andere honden. Dat gaat echt niet goed komen. Ons konijn en de gerbils, dat is nog tot daar aan toe, die zijn nog wel relatief makkelijk een aantal dagen ergens onder te brengen . Maar de hond... dat is echt wel een probleem....
Iemand die dit herkent? Ben ik de enige waarbij het lastig is om opvang voor de dieren te vinden?
(Pff... dit wegschrijven heeft m'n WHAAAAAAAA-gevoel al wel wat verminderd iig
)
)

die speelt gewoon met hun voeten 

Ze mogen het nu helemaal niet meer (ander huis, andere situatie), maar in mijn vorige huis mochten ze op de bank en als we ergens op visite waren niet.... Waar ik nu woon mogen ze het ook niet en ze hebben het zelfs nooit geprobeerd