Binnenkort word ik de trotse eigenaresse van 2 kittens! Ik heb nog nooit katten gehad dus ik probeer mij een beetje te oriënteren wat er op de markt is qua voer. Inmiddels ben ik erachter dat in heel veel (goedkoop) voer verkeerde eiwitten zitten zoals granen en rijst. Het zou beter zijn om dierlijke eiwitten te voeren.
Na een beetje zoeken kom ik telkens op Hill's voer uit. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er nog andere vergelijkbare merken?
Help! Want ik zie door de brokjes het voer niet meer!
. 

Was laatst in een winkel daar was hij zelfs 72
, voer ik hoofdzakelijk een brok van Royal Canin en 1 keer per dag een stuk diepvriesvers. Beide zijn complete voeders, afgaande op de reactie van mijn kat(ten) ben ik hierop uitgekomen. Mijn kater heeft in zijn leven zowel whiskas (brokjes en zakjes), Hills en RC gehad, Hills lustte hij minder graag en met Whiskas merk je inderdaad dat je er heel veel van moet voeren omdat het niet goed vult. Hij woont bij mij sinds hij 9,5 week is en ik heb expres toen hij klein was kittenbrok van verschillende merken gevoerd (RC en Hills maar ook Whiskas en Eukanuba en nog een paar andere) zodat hij niet al te kieskeurig zou worden. Hij lust nu ook álles, behalve rauwkost, pepermunt en knoflook.