Ik voel me lekkerder om m'n dier te laten opzetten dan om hem in de grond te stoppen en :ewav: weg is'tie.
Wat vinden jullie? Hebben jullie wel eens je dier laten opzetten?
Groetjes Hanny
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goof schreef:Er is niemand dit dit mooi genoeg kan zodat het konijn echt JOUW konijn is.
Het zal enkel een uitdrukkingloos omhulsel zijn, lijkt me alleen maar een teleurstelling. Daarbij vind ik 'dood is dood', dus dan is het klaar.
Die vader van m'n oppaskindje is heel goed in opzetten. Hij heeft ook heel veel dieren, roofvogels, eekhoorns, hazen etc., in z'n huis staan en die zien er nog net zo uit als dat ze in het echt eruit zien.

maar ik was gewoon benieuwd wat jullie er van dachten over het algemeen opzetten van dieren.

Maar bij andere dieren ga ik wel kijken en gaat hij het me leren! Echt super gaaf! 

roxiie schreef:Ik had dit ook graag bij mijn eerste konijn willen laten doen, altijd geroepen dat ik m op zou laten zetten..
Helaas toen mijn konijnenmaatje er na 14 jaar niet meer was, kon ik niet een geschikt persoon vinden.
Heb m toen noodgedwongen moeten begraven, vind ik nog altijd heel erg jammer..
qwerty14 schreef:Niet door vertellen hoorZe ligt in de vriezer, wij hebben een super hoge, in de onderste la ligt ze