Ik kan hier zo blij van worden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Ik kan hier zo blij van worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 22:22

Joesje,mijn wijffie,mijn koninginnetje...vorig jaar juli kregen we te horen dat ze botkanker had met uitzaaiingen naar haar longen...verwachting was dan ook dat ze heel snel ingeslapen moest worden...
Afbeelding

ze bleef het uiteindelijk eigenlijk gewoon heel lang goed doen,alleen haar poot ging toen ze niet meer kon zwemmen zienderogen achteruit,en omdat ze nog zo blij en goed was hebben we bij haar op 11 jarige leeftijd toch haar achterpoot laten amputeren..
Afbeelding

ook toen werd gezegd dat we er rekening mee moesten houden dat ze mss nog 3 weken zou leven,dat was begin november...afijn we gingen eerst voor nog een kerstmis meemaken...

maar joesje hobbelde gelukkig vrolijk verder...en toen begonnen we toch wel voorzichtig te denken aan evt weer zwemmen in het voorjaar....

maar ja,hoe zou dat gaan met 3 poten...en zou ze dat wel kunnen nog...

en gister voor het eerst in het water gegaan,en het ging super netjes...dus vandaag voor de herhaling,alleen nu met camera mee.. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en spelen met haar broertje met een takje:
Afbeelding

Afbeelding

onze prive sloot :+ :
Afbeelding

en die gekke nookie zwemt ook,is een klein waterratje :D ,inmiddels alweer 9 maanden oud..wat gaat de tijd toch snel..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

na het zwemmen had joes het koud ( water is nog heel koud) en ze was echt moe....dus lekker slapen..
Afbeelding

ja ik kan er helemaal blij van worden dat het zwemmen zo goed gaat...op naar een lange zomer vol zwempret! *\o/*
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 22-04-13 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Noek_Bronco

Re: Ik kan hier zo blij van worden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:26

Ooh leuk dat t nog goed gaat met 'r! Genieten van elke dag dat je nog hebt!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 22:28

Ja!! dat doen we zeker...Genieten met de grote G :j ,elke dag weer... :+:

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:28

Ohhhh heerlijk en wat een goede keus geweest om haar toch te opereren! Op naar veel fotospam :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:30

Van zo'n verhaal word ik blij! Super dat het zo gaat, dat jullie nog veel tijd mogen hebben!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:31

Wat geweldig om te zien... ze geniet echt met volle teugen en natuurlijk is het daarna heerlijk welverdiend op de bank onder een lapje ... zo kun je wel honderd worden <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 23:14

:D jaa ze mag wel 100 worden hoor,pff heb al wat tranen gelaten om haar,ga haar zo vreselijk missen als ze er niet meer is,ze is zó lief,en zo wijs...

tis zo mijn wijffie :+:

dus ja ik hoop dat ze nog een hele poos bij ons mag blijven :j

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:16

Dit soort topic's maken mijn dag weer goed. Nog heel wat jaren voor deze leukerd gewenst!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:17

Aaahw wat mooi!
Nou die heeft het helemaal naar haar zin en wordt lekker verwend! :)
En heerlijk als ze dan zo k.o op de bank liggen te tukken onder een dekentje <3
Op naar nog 11 jaar!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:18

kimmie261 schreef:
Ja!! dat doen we zeker...Genieten met de grote G :j ,elke dag weer... :+:

Doen hoor! Vandaag is het 12 weken geleden dat mijn lieve Zoë is ingeslapen, zij had ook tumoren in d'r botten en longen en ze groeiden zo snel ;( Je moet van elke seconde genieten! En heel veel gaan zwemmen deze zomer. Jullie kunnen misschien nog samen een zomer meemaken...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:18

leuk dat het goed gaat nu met haar
wat een gave rotweilers heb je zeg

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:23

Geweldig hoe ze lekker onder dat dekentje ligt te slapen, hoogstwaarschijnlijk na te dromen over de zwempartij :D Heerlijke foto 's, lief dier !!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:25

Wat leuk dat ze het weer zo naar d´r zin heeft.

Twee rotweilers aan een stok dan tegelijk samen het water uit ... da´s pas lastig.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 23:27

YamaSaki schreef:
Op naar nog 11 jaar!

:)) als dat even kan,dan teken ik daarvoor :D

en ja,ik geniet elke dag extra van haar,ben me zo bewust van de extra tijd,alhoewel mijn dierenarts al heeft laten vallen dat ik het woord "kanker" maar moet vergeten,blijf je er toch allert op..

we hebben echt wel een paar maanden heel erg in de rats om haar gezeten en al zoveel verdriet gehad bij het idee alleen al..

maar gelukkig is ze er nog, en heel stiekum hoop ik dat ze in ieder geval 12 mag worden,ze is nu officieel 11,5 en 5 oktober wordt ze 12...ik hoop zo dat ze dat nog gaat worden :j

nog een zomer erbij zou helemaal geweldig zijn :D

@koper... ;( sterkte nog...pff het is zo'n rotziekte...

@ animalwoman,dank je :D

Maflinger_S ,het is vooral medelijde hebben met dakkas want die heeft een terror nookie aan zijn stok hangen :')
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 22-04-13 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:27

Ah Joesje, wat heeft ze een oud snuitje gekregen, is ze nog steeds zo gek op muizen vangen?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 23:28

ja joes is grijs geworden he?? en nee muizen vangen doet ze niet meer :n ,ze ( tino ook) zijn een stuk rustiger geworden op hun ouwe dag...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:34

Heerlijk genieten is dat he, dat zo'n oudje het toch nog zo lang goed weet vol te houden! Wij hebben een mixje van 16 jaar, die ook wel wat slechter wordt, een paar TIA's heeft gehad, maar toch nog elke keer weer opkrabbelt. Ik word dan zo blij als ik zie dat hij toch nog een drafje weet te maken, of op jacht is naar een op de grond gevallen stukje brood!

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:36

Wauw wat ontzettend fijn dat jullie lieverd toch zo gelukkig kan doorgaan!
Onze hond had ook kanker, en dat was zo ver uitgezaaid dat wij geen andere kans zagen om haar in te laten slapen..
Daarom vind ik het nog mooier om te zien dat jouw hond het gewoon red en zo te zien absoluut geen last heeft. heel fijn! :)
Ik hoop dat je nog lang van haar kan genieten!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 09:57

ja,wij waren ook heel bang hoor dat we haar heel snel kwijt zouden zijn toen we het nieuws hoorde,phoe wat een verdriet heb je dan alleen al...

en nu is het gewoon extra genieten,en dat doen we 200% ,elke dag weer :j ,en ik hoop dat het nog heel lang mag gaan duren :D :+:

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:59

Wauw <3
Ik hoop dat je nog lang van haar mag genieten!

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:00

Wat heerlijk dat het nog zo goed gaat!
De foto's zijn erg leuk. Het plezier straalt eraf!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:03

Ach die Joesje, de zoenkoningin, wat heerlijk dat ze het nog zo goed doet!

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:12

Ik heb 3 ouwetjes, 2 van 10 jaar en eentje van 12 en alle honden zitten inmiddels aan de druppels, poeders en pillen maar elke dag dat ze nog bij ons zijn is een feestje dus ik gun jou en je honden ook elke dag dat feestje en zo te zien hebben de honden het fantastisch bij je en we gaan vooral niet denken aan als ze er niet meer zijn maar we genieten voorlopig nog elke seconde van ze ! Veel zwemplezier gewenst !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 11:16

dat niet aan denken is makkelijker gezegd als gedaan...zeker die eerste maanden ben je echt zo bang haar te verliezen,en ja je weet het eens gaan ze,maar als het dan zover is... ;(

joes is ook de eerste hond die ik kwijt ga raken die we vanaf 7 weken oud hebben,dus echt ons hondenkind...en het is gewoon een geweldige hond,ben altijd een beetje verliefd op haar geweest,ze is zo alles wat ik in een hond zoek...

gekke is dat haar broertje even oud is,maar daar heb ik helemaal die zorgen niet bij,die is nog zo goed verder dat je er helemaal niet bij stil staat dat óók hij degene kan zijn die als eerste hier nu gaat..

maar voor nu genieten we gewoon extra veel van de tijd we we nog hebben,en hopenlijk mag dat nog een hele poos duren :j

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 13:24

De reden dat ik schreef dat " we vooral niet gaan denken aan het feit dat ze er straks niet meer zijn" is dat ik het nl wel de hele dag doe, het is prachtig als ze oud worden maar door al die kwaaltjes word je continu met je neus op de feiten gedrukt dat het toch niet zo lang meer duurt voor we afscheid moeten nemen. Dus ik probeer vooral er heel hard niet aan te denken maar doe het stiekem toch wel. Maar tot die tijd knuffelen we en stoeien we nog volop met ze ! En ook al heb je meerdere honden ,eentje is er dan meestal speciaal en dat is bij jou Joes maar Joes zit me nog heel fit, blij en vitaal aan te kijken vanaf je foto's dus voorlopig is ze nog wel even bij jullie !