Het is zo frustrerend!
Ik weet dat het niet kan, door simpelweg tijdgebrek en dat is niet eerlijk naar het dier, maar ik zou het zo fijn vinden weer een hondje om me heen te hebben. Ik heb m'n hele leven al een hond om me heen gehad, maar nu werk ik 4 dagen in de week en mn vriend 5, dus er is gewoon geen weg mogelijk!Ik heb nu 2 katten, het liefst zou ik lekker met ze gaan wandelen en naar het strand ed. Maar dat willen ze niet, gok ik.
Ik kijk zelfs dagelijks op marktplaats naar leuke hondjes, maar het kan gewoon echt niet...
Helaaaaaas.Wie kent dit probleem?

Wil ze wel een weekendje lenen hoor, wat heb je voor moois?
opzich zou het nu nog wel kunnen, ben student, dus heb niet heel veel uren les. Maar over een paar jaar ga ik ook aan de bak, en mijn vriend werkt al. Dus zou voor de zeer korte termijn zijn, en dat heeft geen zin natuurlijk

of lagotto romagnolo
We hebben hier heel lang over gediscussieerd en hij weet wel hoe serieus ik hier mee ben aangezien ik altijd al met honden heb gewoond en gewerkt. Een leven zonder kan ik mij niet voorstellen, tijdelijk oke, maar een LEVEN zonder honden?? Echt niet! Dus nu heeft hij toch over z'n hart gestreken en we gaan maandag bij een fokker kijken. Niet om een puppy mee te nemen, maar zodat mijn vriend de vragen kan stellen die hij heeft. En daarna kijken we wel verder... Maar het is dus nog lang niet zeker of wij uberhaupt een hond gaan nemen