Als een pup een paar dagen 's nachts jankt waardoor je niet de hele nacht door kan slapen, moet je hem dan meteen terug brengen naar de fokker.
Barst los zou ik zeggen, maar respecteer elkaars mening.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tooske schreef:Als je het dan al niet meer ziet zitten is dat voor de hond denk ik beter ja.
love_Soraya schreef:pff, kan me daar niet in vinden ook omdat ik me dat niet in kan denken.. Ik zal het probleem aan gaan pakken waarom de puppy maar blijft janken.. terug brengen naar de fokker??? nee sorry.. Neem je verantwoordelijkheid zal ik zeggen..
Maargoed sommige mensen overschatten een hond nemen.. Dan is het soms maar beter voor de pup om weer bij (een goede fokker) terug te zijn!
Liebje_ schreef:Dat moet je niet aan een pup beginnen! Wij hebben er nu 1 van 14 weken, eerste drie nachten inderdaad janken. Geen eens de hele nacht hooguit een uur tot twee uur ( geen eens aan 1 stuk door).. Janken was inderdaad niet prettig, niet omdat we niet konden slapen, maar omdat het echt door merg en been ging en hem het liefste wilde oppakken en knuffelen enz.. Zou hem nu echt niet meer kunnen missen en jankt niet meer ' s nachts
love_Soraya schreef:Het is voor deze situatie denk ook wel beter maar ik kan me daar gewoon niet in vinden.. Denken mensen dat puppies alleen maar schattig en leuk zijn.. Ik ben er de eerste nachten ook veel bezig geweest om plasje enzo te laten doen... dat weet je voordat je een puppenkind neemt.. Ik hoop dat ze ervan geleerd heeft
Blingh schreef:Puppies zijn baby`s. Ze komen net van hun moeder af, nieuwe omgeving. Tuurlijk moeten ze dan wennen, s nachts janken is nog niet eens het ergste. Wat dacht je van het s nachts uitlaten om de hond te laten plassen of poepen? Als je het nu al niet trekt breng hem dan terug en begin nooit aan kinderen
xPure schreef:love_Soraya schreef:Het is voor deze situatie denk ook wel beter maar ik kan me daar gewoon niet in vinden.. Denken mensen dat puppies alleen maar schattig en leuk zijn.. Ik ben er de eerste nachten ook veel bezig geweest om plasje enzo te laten doen... dat weet je voordat je een puppenkind neemt.. Ik hoop dat ze ervan geleerd heeft
Ik hoop inderdaad ook dat ze geen nieuwe nemen. Of een kleine, want de meeste mensen denken dat kleine honden echt oh zo veel makkelijker zijn.
xPure schreef:Ik vergeleek het dan ook met een baby, als je een baby krijgt en die huilt een paar dagen [in het topic was het 3 nachten], dan breng je die baby toch ook niet terug naar het ziekenhuis van 'ja eh, hij/zij huilt en hij/zij is hier geboren, veel plezier ermee en zoek maar een nieuw huisje'.

maar jeetje, je kiest voor zo'n dier en dan moet je ook de minder leuke kanten aanvaarden. Blingh schreef:Puppies zijn baby`s. Ze komen net van hun moeder af, nieuwe omgeving. Tuurlijk moeten ze dan wennen, s nachts janken is nog niet eens het ergste. Wat dacht je van het s nachts uitlaten om de hond te laten plassen of poepen? Als je het nu al niet trekt breng hem dan terug en begin nooit aan kinderen
herkauwtopic....