Sinds een aantal weken hebben mijn vriend en ik twee jonge poezen in huis gehaald. Ze kwamen uit een gezin met twee grote, kat-onvriendelijke pittbulls. Een van de poezen was eens gegrepen door de hond en je merkte ook erg aan haar dat ze erg wantrouwig was.
De eerste week kwamen de katten niet onder de keuken uit en zodra de deur open ging, vlogen ze allebei een andere hoek in. Duidelijk een trauma.
Nu zijn we een aantal weken verder en ze blijken echt hele lieve, aanhankelijke, maar ondeugende poezen te zijn. De een is echt een doerak en sloopt je plantjes, gooit beeldjes om, glazen van tafel, enz. De ander is een heeeeeeeele aanhankelijke schootkat.
Nu gaat het dus om de schootkat... Wij staan 's ochtends op, zoals iedereen, kleden ons rustig aan enzo, maar zodra die verdomde wekker is gegaan, zit mevrouw bij de deur beneden te schreeuwen alsof ze weken geen eten heeft gehad. Ze mogen overigens niet boven, want ik ben zo ongeveer allergisch voor katten. In huis beneden gaat het prima, maar ze mogen niet op mijn bed

Je kleed je snel aan want die kat houdt haar klep niet, dus je snelt naar beneden, je doet de deur open en mevrouw is stil. Ze loopt gezellig met je mee naar de bank, waar jij je melk gaat drinken, komt bij je liggen, danst de gaten in je bank en is gewoon stil!
Waaaaaaaaarom roept ze ons zo? Ze hebben overigens de hele dag te eten en te drinken staan, dus honger kan ze niet hebben.
Ik hoor het wel!
Groetjes!
ze doet de wekker na en kijk eens, de baas komt er aan. gezellig!!!!
voor de rest slapen ze alleen maar. tjaa het leven van de verwende katten...
!
Die mot hij niet.