) dat 'ie in een ITP topicje heeft gestaan, maar hier is hij weer eens. Dit is Gijs, een ezelruin (al denkt hij zelf dat hij hengst is) van alweer 10 jaar oud (in mijn hoofd is 'ie nog steeds 'kleine Gijsje'
).Hij is een beetje een held op sokken, alles is eng. Misschien dat het komt doordat hij er vroeger weinig echt alleen uit is geweest (eigenlijk altijd met meerdere ezels/pony) maar ik ben nu dus met 'm aan het oefenen op het terrein van de kinderboerderij waar hij staat en het gaat best goed al hebben we nog wel een lange weg te gaan. Hij schrikt vrij vaak en dan schiet hij even naar voren, als hij iets eng vindt en ik ga voor dan volgt hij me eigenlijk altijd wel maar hij is gewoon snel gespannen tijdens het wandelen. Verder doe ik af en toe grondwerk met hem en wil ik VD weer meer gaan oppakken.
Vandaag was het flink aan het waaien en er waren toch nog aardig wat kinderen op het terrein dus dat was een goede oefening. Hij vindt de (nieuwe) speeltoestellen een beetje eng en als er dan ook nog kinderen op klimmen en vanaf glijden...
Heb niet heel veel foto's kunnen maken, beetje lastig in je eentje (ik moet eigenlijk gewoon een keertje foto's laten maken door iemand anders) en aangezien hij de halve tijd heel gespannen was en hij meestal meteen naar me toe komt zijn het een paar snelle kiekjes geworden. Maar goed ik wilde ze toch nog even laten zien

Meneer had er zin in, hij had zelf het hekje al open gedaan (vandaar dat er een slot op zit) en vond blijkbaar dat ik er te lang over deed dus hij stond naar me te gillen

Ongeduldig

Hij zag weer wat spannends

En op de vlonder
hij vindt het water eronder eng, vorige keer durfde hij alleen nog maar aan de rand erop te staan maar nu ging hij ook verder naar het midden
Je weet maar nooit, misschien hebben die houtblokken wel tanden

En nog even 2 foto'tjes van 2 weken terug, knappe vent