Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(flauw)Zahlina schreef:Hij is volledig geent.
We wonen in het buitenland (Curacao), dus hebben ziektes die niet voorkomen in nederland.
Hij is een straat pup die op 4 weken oud samen met zijn zusjes gedumpt is en bij mij in de foster zorg is gekomen, toen ze oud genoeg waren om te worden geplaatst hebben we hem gehouden.
Foto's laten maken zou een optie zijn, alleen heeft mijn DA geen apperatuur (tis hier niet zo modern als in nederland).
Om utdroging te verkomen geef ik hem elk uur water dmv een spuitflesje maar hij gaat zelf ook naar zijn waterbak.
Ontlasting heb ik sinds vrijdag niet meer gezien, hij heeft vannacht ook niet geplast en heb getracht hem in de gaten te houden maar hem ook nog niet zien plassen (heb nogal een dikke buik 33 week zwanger en volg hem niet om het huis nu hij weer buiten is)
Mijn twijfel zit hem in het feit dat ik de antibiotica wel een kans wil geven te gaan werken.
Nu loopt hij een beetje te struinen in de tuin.
Zahlina schreef:Hij spuigt water, slijm en een heel klein beetje gal. Het is geurloos wit en doorzichtig van kleur. Naar obstructie zal ook gekeken worden. Ik ga ervan uit dat de da weet wat hij doet. Tis gewoon raar dat gordon geen verhoging heeft maar klinisch toch wel slecht is.
Zahlina schreef:Foto's gaat hem niet worden of we moeten kijken of hij bij het ziekenhuis terecht kan. Daarnaast is lang niet alles zichtbaar met xray. Ik geloof wel dat ze hem indien nodig wilde gaan scannen maar dan moeten ze een echo lenen.
Qua dierenverzorging leven we hier in een derdewereld land.