Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt, die zouden bij mij zoooo aan het verkeerde adres zijn
Ik zou iig de politie bellen en foto's maken, dit is gewoon dierenmishandeling dus met een beetje geluk kan de politie er ook echt iets aan doen. Mizora schreef:Dat die eigenaren hun kat kwijt is, kan ik niet mee zitten. Moeten ze maar zorgen dat deze in hun eigen tuin blijft. Dat de buren de honden op de kat in de kooi afgestuurd hebben is absoluut absurd.
Een kat vangen op eigen terrein mar een kattenkooi mag volgens mij gewoon. (mits een "life-trap")
Sanne100 schreef:Ik heb foto's gemaakt van de val. Dierenbescherming word ingelicht en ik geef dit ook aan bij de buren dat ik dit gedaan heb. Ik hoop dus dat de dierenbescherming er zo snel mogelijk iets aan doet.
De buren zijn op dit moment niet thuis maar mocht er straks een kat in komen te zitten bel ik de politie.
Ik overweeg eigenlijk ook nog om de val nu per direct weg te gaan halen, ik heb een sleutel van het huis.
En helaas weet ik niet van wie de kat is, weet alleen dat hij hier uit de buurt komt maar ik zal eens rond gaan vragen.
Sanne100 schreef:Ik heb foto's gemaakt van de val. Dierenbescherming word ingelicht en ik geef dit ook aan bij de buren dat ik dit gedaan heb. Ik hoop dus dat de dierenbescherming er zo snel mogelijk iets aan doet.
De buren zijn op dit moment niet thuis maar mocht er straks een kat in komen te zitten bel ik de politie.
Ik overweeg eigenlijk ook nog om de val nu per direct weg te gaan halen, ik heb een sleutel van het huis.
En helaas weet ik niet van wie de kat is, weet alleen dat hij hier uit de buurt komt maar ik zal eens rond gaan vragen.
Colway schreef:Mizora schreef:Dat die eigenaren hun kat kwijt is, kan ik niet mee zitten. Moeten ze maar zorgen dat deze in hun eigen tuin blijft. Dat de buren de honden op de kat in de kooi afgestuurd hebben is absoluut absurd.
Een kat vangen op eigen terrein mar een kattenkooi mag volgens mij gewoon. (mits een "life-trap")
Wat een kinderachtige reactie. Dus als iemand met zijn hond in het bos losloopt en deze zoek raakt is het ook lekker boeie? Pffff
Sanne100 schreef:Colway schreef:Hoe is jouw relatie met de buren eigenlijk?
Het zijn aardige mensen en ik kan er goed mee praten, alleen zeiken ze meestal om de kleinste dingen.