Dat betekende voor ons ook dat we voor de laatste keer op puppiebezoek zouden gaan, wat natuurlijk een beetje een trieste aangelegenheid was. Ollie mocht dit keer ook mee om kennis te maken met zijn kroost, en uiteindelijk gingen we met ruim 900 foto's weer terug naar huis
Leuk voor mij om te gaan uitzoeken 
Maar ze zijn LEEUUUUK:

vlnr: Babette, Berend, Belle, Bridget, Bauke, Bastiaan, Brenda, Bartho, Bob, Boaz

Dat werd wel een beetje een zooitje natuurlijk, op die tafel

Brenda temidden van de fleecespeeltjes die ik voor ze gemaakt had

Spelen!

Al die ledematen zijn nog niet helemáál onder controle

Mag ik er uit??

Slapen in de poepbak

Bartho met papa Ollie op de foto

Bridget met papa Ollie op de foto

Even kroelen met trotse ikke

Berend wilde dwars door de ren naar mijn zusje toe, geloof ik
Van alle puppies ook een mooie stand- en kopfoto gemaakt. Of nouja, mooi.. Het blijft een uitdaging om puppies van 7,5 week netjes te laten staan hahaha
Bridget | Bastiaan | Berend | Boaz | Belle
Bauke | Bob | Babette | Bartho | Brenda

En na zo'n dag vol met spannende dingen, dan ben je moe

Hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik, van deze prachtige kleine wezentjes
Het blijft heel erg bijzonder om een nest pupjes op te zien groeien, maar als ze dan ook nog eens van je eigen reu zijn, dat is toch wel extra speciaal
Er blijven twee pupjes onder beheer van de fokster en in de buurt, dus hopelijk zie ik er af en toe nog wel eens eentje voorbij komen op show ofzo
Ik ben zo benieuwd hoe ze uitgroeien!(en voor de oplettende kijker, Ollie was inderdaad nogal toe aan een trimbeurt! Haarbal
Helaas stond die net een dagje later op het programma, hij ziet er nu weer keurig en verzorgd uit: kijk maar
)