Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Arm ding! Ik zou in elk geval wel snel actie ondernemen, desnoods de schep erop. Lijdensweg niet verlengen.
Traber schreef:Dat is toch niet meer dan normaal?Je neemt een huisdier,neemt daar de verantwoording voor,en dat kan ook wel eens geld kosten.
Laat dat arme dier inslapen.Hoe kun je geen last hebben van een verlamd achterlijf
Snne_ schreef:Ja klopt zou ook gelijk naar de DA gaan. Alleen mijn ouders zijn daar niet zo van, omdat het toch best duur is voor zo'n klein beestje. Hebben we bij de eerste cavia ook gedaan en die was toch overleden na een paar dagen medicijnen. Ga zo toch even naar huis bellen of ze toch niet kunnen gaan, want vind het echt vreselijk voor haar.
Samiyah schreef:troi schreef:Arm ding! Ik zou in elk geval wel snel actie ondernemen, desnoods de schep erop. Lijdensweg niet verlengen.
Uh, pardon? Een dier waar je 9 jaar voor gezorgd hebt en van houdt, daar zou jij gewoon de schep op doen alsof het ongedierte is?
Ben het er wel mee eens dat dit diertje hulp nodig heeft, maar dan in de vorm van een dierenarts.